logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Świeć Się z Energą” - konkurs na iluminację świąteczną

  PR 19.12.2011, przeczytano 1430 razy

Już po raz trzeci ruszył ogólnopolski konkurs „Świeć Się z ENERGĄ”. W ramach tegorocznej edycji odbywa się Plebiscyt Miast oraz konkurs fotograficzny w czterech kategoriach. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Grupa ENERGA a organizatorem tegorocznej edycji jest agencja Ideacto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiec-sie-z-energa---konkurs-na-iluminacje-swiateczna,14212,artykul.html

W ramach Plebiscytu Miast internauci głosują na najpiękniej oświetlone miasto w Polsce. Oceniane są zdjęcia świątecznych iluminacji miejskich, głosować można przez facebookową aplikację na www.facebook.com/swiecsie oraz przez oficjalny serwis akcji www.swiecsie.pl. Plebiscyt podzielono na 2 etapy: wojewódzki i finał ogólnopolski. Do 2 stycznia 2012 r. można wybierać najpiękniejsze miasta poszczególnych województw. Następnie do 15 stycznia zostaną wybrane najpiękniejsze miejskie iluminacje świąteczne spośród miast – finalistów.

Agencja Ideacto stworzyła aplikację i serwis, a także prowadzi komunikację na Facebooku i serwisie konkursowym swiecsie.pl. Za media relations konkursu i współpracę z miastami odpowiedzialna jest Neuron Agencja PR.

Oprócz głosowania w Plebiscycie, Internauci mają szansę na zdobycie cennych nagród (m.in. IPada 2, telewizora 3D, lustrzanki cyfrowej) w konkursach indywidualnych – łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł. „Mój Dom”, „Moje Miasto”, „KreAkcja!” to szansa na pochwalenie się fotograficznymi umiejętnościami i oddanie świątecznego klimatu na zdjęciach. Wszystkie konkursy nadzoruje Ideacto, agencji udało się też pozyskać do tegorocznej edycji nowego Partnera – firmę Praktiker. Dzięki temu Internauci mogą brać udział w jeszcze jednym konkursie – na najlepsze zdjęcia świątecznych dekoracji zakupionych w Praktikerze.

Organizatorzy akcji liczą na sukces tegorocznej edycji i zaangażowanie jak największej ilości Internautów. Poprzeczka postawiona jest wysoko w zeszłym roku do zabawy włączyło się ponad 260 tysięcy użytkowników. Działania doceniono także za skuteczną promocję. Konkurs „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” został laureatem nagrody Impactor 2010 akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Ponadto projekt został wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w kategorii PR korporacyjny.

Źródło: Energa

swiecsie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764