logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta na wypasie w kampanii Komputronik

  PR 01.12.2014, przeczytano 2543 razy
ilustracjastrzałka

Komputronik przygotował przedświąteczną akcję pod hasłem „Święta na wypasie”. Kampania ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami, jakie przygotowano dla Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieta-na-wypasie-w-kampanii-komputronik,23370,artykul.html

W handlu okres świąteczny rusza już w połowie listopada, dlatego z kampanią wystartowaliśmy już teraz. Działania zakończymy dokładnie w Wigilię - mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Przygotowaliśmy kompleksową ofertę, z którą staramy się dotrzeć do większości grup - rodziców, seniorów, studentów i dzieci, dlatego działania reklamowe prowadzimy na szeroką skalę – dodaje.

Głównymi partnerami kampanii świątecznej Komputronika są: Samsung, Dell, Lenovo, Microsoft oraz Intel.

Kampania „Święta na wypasie” to przede wszystkim działania prowadzone w sieci, w tym na największych portalach, Wp.pl i Onet.pl. Komputronik realizuje też zakrojoną na szeroką skalę kampanię video online na YouTube, Facebook i innych portalach społecznościowych, a także na playerach VOD.

Między 2 a 20 grudnia reklamy Komputronik usłyszeć będzie można w radiowej Trójce i Czwórce, Radiu Eska i w RMF FM oraz Radiu Zet. W największych miastach Polski realizowana jest kampania outdoorowa. Głównymi nośnikami są citylight’y na przystankach komunikacji miejskiej z hasłem „Święta na wypasie”.

W naszych przedświątecznych działaniach marketingowych większe niż dotychczas znaczenie odegrają media społecznościowe, gdzie realizowane są liczne konkursy i akcje retargetingowe – dodaje Joanna Tobiszowska.

We wszystkich materiałach reklamowych wykorzystano postać hip-hopowego Mikołaja, prezentującego bogatą ofertę prezentów jaką można znaleźć w salonach i w sklepie internetowym. Kreację przygotował zespół Komputronika, natomiast w planowaniu mediów wsparła go Agencja Sales&More.

Źródło: Komputronik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764