logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta na Youtube: Ads Leaderboard za grudzień 2017

   15.01.2018, przeczytano 887 razy
ilustracjastrzałka

Grudniowe zestawienie zostało zdominowane przez reklamy w świątecznym klimacie. Pierwsze miejsce zajęła gwiazdkowa piosenka Coca-Coli w wykonaniu Cleo. Kolejna pozycja to Samsung i Studio Konesera, do którego tym razem został zaproszony Święty Mikołaj. Podium zamyka kolejna wzruszająca reklama Allegro z serii Czego szukasz? - Talizman. Do zestawienia trafiła również Sephora z przepisem na idealne prezenty oraz Audi prezentujące technologię autonomicznej jazdy z pomocą psiego przewodnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieta-na-youtube%3A-ads-leaderboard-za-grudzien-2017,35115,artykul.html

W grudniu świąteczny nastrój nie opuszczał użytkowników, bowiem w ich głośnikach rozbrzmiewała piosenka Coca-Coli CLEO - Coraz bliżej Święta | #Dziekuje, czyli zwycięzca rankingu:

Drugą pozycję zdobył Samsung, który do specjalnego, gwiazdkowego odcinka Studia Konesera zaprosił wyjątkowego gościa. Z reklamy Samsung QLED TV | STUDIO KONESERA | odcinek 5: Święty Mikołaj dowiadujemy się jednak, że nie każda wizyta Świętego Mikołaja przebiega jak w bajce:

Trzecie miejsce zajął zwycięzca listopadowego zestawienia, czyli wideo Allegro Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz? | Talizman, w którym poznajemy historię chłopca i jego wyjątkowego talizmanu:

Czwarta pozycja to aż półgodzinna reklama Sephory, IDEALNE PREZENTY NA ŚWIĘTA. Marka zaprosiła do współpracy jedne z najlepiej znanych polskich YouTuberek specjalizujących się w tematyce makijażu i urody:

Ranking zamyka oryginalne wideo Audi, Dziedzictwo Striełki. Technologia jazdy autonomicznej Audi. W reklamie poznajemy potomka Striełki - pierwszego psa, który szczęśliwie odbył kosmiczną podróż. Z wideo dowiadujemy się, że sympatyczny zwierzak ma równie ambitne plany, co jego słynny przodek:

Źródło: YouTube

Dodatkowe informacje:

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć na https://www.thinkwithgoogle.com/platforms/video/leaderboards/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764