logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta na Youtube: Ads Leaderboard za grudzień 2017

   15.01.2018, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Grudniowe zestawienie zostało zdominowane przez reklamy w świątecznym klimacie. Pierwsze miejsce zajęła gwiazdkowa piosenka Coca-Coli w wykonaniu Cleo. Kolejna pozycja to Samsung i Studio Konesera, do którego tym razem został zaproszony Święty Mikołaj. Podium zamyka kolejna wzruszająca reklama Allegro z serii Czego szukasz? - Talizman. Do zestawienia trafiła również Sephora z przepisem na idealne prezenty oraz Audi prezentujące technologię autonomicznej jazdy z pomocą psiego przewodnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieta-na-youtube%3A-ads-leaderboard-za-grudzien-2017,35115,artykul.html

W grudniu świąteczny nastrój nie opuszczał użytkowników, bowiem w ich głośnikach rozbrzmiewała piosenka Coca-Coli CLEO - Coraz bliżej Święta | #Dziekuje, czyli zwycięzca rankingu:

Drugą pozycję zdobył Samsung, który do specjalnego, gwiazdkowego odcinka Studia Konesera zaprosił wyjątkowego gościa. Z reklamy Samsung QLED TV | STUDIO KONESERA | odcinek 5: Święty Mikołaj dowiadujemy się jednak, że nie każda wizyta Świętego Mikołaja przebiega jak w bajce:

Trzecie miejsce zajął zwycięzca listopadowego zestawienia, czyli wideo Allegro Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz? | Talizman, w którym poznajemy historię chłopca i jego wyjątkowego talizmanu:

Czwarta pozycja to aż półgodzinna reklama Sephory, IDEALNE PREZENTY NA ŚWIĘTA. Marka zaprosiła do współpracy jedne z najlepiej znanych polskich YouTuberek specjalizujących się w tematyce makijażu i urody:

Ranking zamyka oryginalne wideo Audi, Dziedzictwo Striełki. Technologia jazdy autonomicznej Audi. W reklamie poznajemy potomka Striełki - pierwszego psa, który szczęśliwie odbył kosmiczną podróż. Z wideo dowiadujemy się, że sympatyczny zwierzak ma równie ambitne plany, co jego słynny przodek:

Źródło: YouTube

Dodatkowe informacje:

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć na https://www.thinkwithgoogle.com/platforms/video/leaderboards/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Media z nowym Group Account Directorem
Krzysztof Kurowski objął funkcję Group Account Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).
Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci
39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla...
Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.
Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764