logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta z Kamis - dokładnie takie, o jakich marzysz

  PR 19.11.2019, przeczytano 200 razy
ilustracja

Marka Kamis – producent ziół i przypraw w Polsce, 18 listopada inauguruje świąteczną komunikację pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. Sercem kampanii są spoty reklamowe, które będą emitowane w okresie przedświątecznym w Internecie oraz telewizji. Projekt uwzględnia także działania z zakresu influencer marketingu, a także konkurs aktywacyjny, promowany za pośrednictwem mediów społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieta-z-kamis---dokladnie-takie%2C-o-jakich-marzysz,384770,artykul.html

Bezpośrednią inspiracją do powstania motywu przewodniego świątecznej komunikacji, jest ostatnia kampania marki „Dokładnie taki smak”. Za jej pośrednictwem, Kamis pokazał konsumentom, jak wygląda proces pozyskiwania przypraw, które trafiają na sklepowe półki. Ścisła współpraca z lokalnymi dostawcami w połączeniu z kompleksowymi badaniami, stanowią gwarancję jakości oraz wyśmienitego smaku wszystkich produktów w portfolio marki. Dlatego, dzięki przyprawom Kamis każdy może przygotować „Dokładnie takie Święta”, o jakich marzy – z przepisami, które pielęgnują rodzinne tradycje, z zimozieloną choinką i prezentami, a przede wszystkim ze smakiem, którym z radością dzielimy się podczas odświętnej kolacji.

W ramach kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” zaplanowano również działania w przestrzeni mediów społecznościowych. Do współpracy zaproszono Influencerów, dla których kulinaria – opisywanie wrażeń smakowych, emocji, które niesie gotowanie, produktów, na bazie których powstają potrawy - stanowią centrum zainteresowań. Jasiek Kuroń, Zosia Cudny czy Kinga Paruzel, za pośrednictwem kanałów SoMe opowiedzą o swoich świątecznych smakach – zgodnie z pielęgnowanymi w rodzinie tradycjami, a także w relacji do regionu Polski, z którego pochodzą.

Na kanwie zebranych od Influencerów testimoniali powstanie e-book świątecznych przepisów, zbierający wszystkie rodzinne sekrety i regionalne tradycje. E-book zostanie umieszczony na stronie marki Kamis, tak aby każdy mógł zainspirować się zgromadzonymi przepisami i stworzyć w swoim domu „Dokładnie takie Święta”.

Kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” będzie towarzyszył konkurs realizowany za pośrednictwem serwisu Instagram. W nawiązaniu do aktywności zaproszonych Influencerów, Użytkownicy zostaną poproszeni o zamieszczenie zdjęć swoich świątecznych potraw, przygotowanych zgodnie z tradycyjnym, rodzinnym przepisem. Do odpowiednio oznaczonego zdjęcia - @Kamis #Dokładnietakismak, należy dołączyć kilka słów o tym, jak uzyskuje się „Dokładnie taki smak” lub jaki składnik sprawia, że potrawa ma „Dokładnie taki smak”. Więcej informacji na temat konkursu pojawi się na profilu Instagram marki Kamis.

Koncepcję kreatywną kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” opracowała agencja Insignia. Spoty reklamowe zostały zrealizowane wspólnie z PAPAYA Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Starcom Polska.

Źródło: McCormick

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
Subtelność i elegancja - kulisy pracy Platige Image nad Wiedźminem
150-osobowy zespół artystów z Platige Image rozpoczął pracę pół roku przed oficjalną premierą serialu. Świat Wiedźmina miał wyglądać surowo i wiarygodnie, dlatego twórcom zależało na tym, by efekty specjalne powstające m.in. w warszawskim studiu były wiarygodne i oparte na zjawiskach naturalnych. Owoce ich pracy są widoczne w każdym odcinku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764