logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta z przyjemnością w świątecznej kampanii E.Wedel

  PR 20.11.2023, przeczytano 179 razy
ilustracjastrzałka

Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio. Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta będą pełne przyjemności. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieta-z-przyjemnoscia-w-swiatecznej-kampanii-e.wedel,402144,artykul.html

Podstawą bożonarodzeniowego spotu jest przyjemna dla ucha piosenka

Marka postanowiła odświeżyć znany utwór „Deck the Halls” i zaprezentować jego cover w wedlowskim stylu. W te święta, zamiast oryginalnego refrenu „fa la la la la”, będziemy nucić „Wedel-el-lel-lelel”. Unikalna piosenka stanowi tło świątecznego spotu reklamowego, pełnego ciepła, radości i rodzinnej atmosfery, a kultowe produkty marki, takie jak Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko® czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej, dodają przyjemności świątecznym przygotowaniom.

Wedlowska czekolada i Boże Narodzenie idą ze sobą w parze

Towarzyszy nam w kuchni – jako idealny produkt do słodkiego gotowania i przyjemnego podjadania. Jako deser w trakcie spotkań w rodzinnym gronie. Doskonale sprawdzi się też w roli słodkiego upominku lub dodatku do prezentu.

Świąteczna kampania E.Wedel realizowana będzie w wielu kanałach: w telewizji, w radio, online, w tym również w social mediach, oraz na wielkich ekranach sieci kin Helios i Cinema City. Za sprawą kampanii DOOH, wizualizacje bożonarodzeniowych produktów marki pojawią się w przestrzeni wielu polskich miast – na przystankach, w centrach handlowych i na wielkoformatowych ekranach. 

Portfolio  świątecznych  produktów  E.Wedel  dostępne  jest w sklepach stacjonarnych od początku listopada. 

Oprócz tradycyjnych produktów z oferty, w sprzedaży pojawił się także wyjątkowy kalendarz adwentowy, będący efektem kolejnej współpracy marek E.Wedel i OnlyBio. Ten niecodzienny produkt, który umili czas oczekiwania na święta, dostępny jest w sieci sklepów Rossmann oraz na stronie https://onlybio.life.

Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.

Źródło: Lotte Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Project Management
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce...
Streetboard: nowe nośniki OOH
Na rynek właśnie wchodzi nowy rodzaj reklamy zwany StreetBoard. To innowacyjne tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2 metra na 1,8 metra, które są zlokalizowane tuż obok odbiorców. Często są to chodniki, ścieżki rowerowe czy przejścia podziemne. StreetBoard dostępny jest w kilku wariantach składających się od jednego do trzech modułów,...
Bądź Mikołajem... kampania Velobanku
W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi?...
Świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764