logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świetlica Converse - letnia strefa chillu nad Wisłą

  PR 14.07.2023, przeczytano 712 razy

Lato w Warszawie ma zdecydowanie swoje uroki, ale przestrzenie miejskie często wykluczają możliwość niezobowiązującego odpoczynku. To miejsce jest dedykowane tym, którzy nie znoszą presji czasu panującej w zwykłych spotach stolicy. W pop-upie Converse można poczytać, pograć w piłkarzyki, planszówki, gry arcadowe czy na konsoli albo po prostu napić się kawy i spędzić luźno czas z przyjaciółmi lub we własnym towarzystwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swietlica-converse---letnia-strefa-chillu-nad-wisla,400791,artykul.html

Miejsce znajduje się nad Wisłą, w Pawilonie 512, pod Centrum Nauki Kopernik i w pobliżu tętniącego życiem nabrzeża, jednak zapewnia pewną ekskluzywność i komfort izolacji od codzienności. Harmonogram wszystkich wydarzeń odbywających się w wakacyjnej przestrzeni będzie na bieżąco aktualizowany na stronie converse.pl/pop-up.

Zajawki, znajomi i zróżnicowane wydarzenia

W poniedziałki pop-up stanie się mekką dla moli książkowych. Dzięki spotkaniom z booktokerami, każdy fascynat dobrej literatury będzie mógł poznać ludzi z podobnymi zajawkami. Wtorki to moment na oddech, idealny na zajęcia z jogi, które oczywiście są również otwarte dla wszystkich. W środy można wpaść tam na warsztaty ekologiczne, a w czwartki wrócić na medytację, aby sprawić, że środek tygodnia będzie wypełniony nie tylko edukacją, ale też self-care.

W pop-upie działają też All Stars, reprezentanci społeczności młodych talentów Converse, którzy w czwartki organizują różne warsztaty. Możecie wbić tam, żeby pouczyć się djować, tworzyć biżuterię, czy nawet stawiać pierwsze kroki w szyciu i projektowaniu. Weekendy to przestrzeń na imprezy i taniec, często wzbogacone o specjalne wydarzenia takie jak np. Converse Breaking Contest, czyli konkurs tańca ulicznego, który odbędzie się już w tę sobotę 15 lipca czy urodziny Janusza Walczuka, ambasadora Converse, które odbędą się już 21 lipca.. Zorganizowane zostaną też aktywacje wokół customizacji toreb i butów, więc jeśli planujecie kreatywny weekend - koniecznie wpadnijcie pobawić się modą.

Źródło: Converse

Galeria: Świetlica Converse - letnia strefa chillu nad Wisłą

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764