logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świetlne drony na Bella Skyway Festival 2017

   21.08.2017, przeczytano 736 razy
ilustracja

„Najlepsze wydarzenie kulturalne lata” 2015 roku, najlepszy produkt turystyczny Polski w 2014 roku i ponad 350 000 widzów podczas ostatniej edycji – Bella Skyway Festival w Toruniu to gwarancja udanej zabawy. 9. edycja imprezy zbliża się wielkimi krokami — wystartuje 22 sierpnia i zakończy się 5 dni później.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swietlne-drony-na-bella-skyway-festival-2017,33452,artykul.html

Tym razem organizatorzy Bella Skyway Festival i twórcy zeszłorocznego, pierwszego na świecie wodnego kina 360º przygotowali coś, czego jeszcze w Polsce nie było: multimedialną instalację wodną wykorzystującą świetlne drony.

Water Concept Factory to animowana, skierowana do całych rodzin opowieść ukazująca życie trochę niezdarnych, ale bardzo sympatycznych i pracowitych kolorowych stworków, pracujących w niezwykłej fabryce, których celem jest stworzenie idealnej bańki mydlanej i wypuszczenie jej w świat.

To imponujące widowisko multimedialne połączy ze sobą światło, wodę, animacje oraz – po raz pierwszy – świetlne drony. Czegoś takiego jeszcze nikt w Polsce nie zrobił! Ogromna konstrukcja o rozpiętości 40 m, ponad 400m2 ekranów projekcyjnych, tańczące fontanny, miliony kolorów światła w połączeniu z innowacyjnym rozwiązaniem latających świetlnych kul – to wszystko czeka na widzów Bella Skyway Festival. Wydarzenie odbędzie się w Toruniu, na Błoniach Nadwiślańskich (teren dawnego Hotelu Wodnik, przystań AZS).

„Water Concept Factory” to jedyna biletowana instalacja na 9. Bella Skyway Festival. Bilety można nabyć w serwisie Groupon (7,99 zł) oraz w kasach na miejscu wydarzenia (10 zł). Wstęp dzieci do 12. roku życia jest bezpłatny.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.bellaskyway.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorami instalacji są Bank Millennium i Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764