logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świetny start TVP Kobieta

  PR 15.03.2021, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 8 marca wystartował nowy kanał TVP Kobieta. W grupie 4+ wg NAM* uzyskał udziały na poziomie 0,14%. Natomiast w grupie 16-59 udziały anteny wyniosły 0,1%. Wśród osób, które mają dostęp tylko do Naziemnej Telewizji Cyfrowej, udziały kanału wyniosły 0,38%. Najliczniejszą widownię zgromadził serial „Velvet”, który w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 86 tys. przy udziałach na poziomie 0,59%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swietny-start-tvp-kobieta,390602,artykul.html

Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się: audycja „Marzec kobiety miesiąca” z widownią 38 tys. osób z udziałami 0,45%. Znakomity serial „Velvet” zakupiony specjalnie dla TVP Kobieta przyciągnął średnio 56 tys. osób z udziałami 0,38%.

W pierwszym dniu emisji widzowie również licznie obejrzeli film z Juliette Binoche w roli głównej „Wypisz wymaluj miłość”, emitowane po TVP2 „Pytanie na Śniadanie” i program „Kwiaty na warsztat”. W poniedziałkowej ramówce znalazły się również: „Niedziela z… Agnieszką Osiecką”, dokument „Zdolne bestie te Kossaki” i program „Świat mody”.

W środę, 10 marca TVP Kobieta zaprosi na program dietetyczki Agnieszki Mielczarek „Pięknie przyprawiona”, na dwa kolejne odcinki „Velvetu”, a w wieczornym paśmie filmowym, które w TVP Kobieta jest codziennie o godzinie 21:30 film  „Tylko Ciebie chcę”. W tym paśmie filmowym w najbliższych dniach widzowie zobaczą w czwartek „Amy. Amy Winehouse”, a w piątek „Pozycję obowiązkową”.

Serwis internetowy TVP Kobieta dostępny jest pod adresem www.kobieta.tvp.pl. Intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi trendami, w kolorystyce nawiązującej do oprawy anteny. Stanowi uzupełnienie oferty kanału. Użytkownicy Internetu znajdą w nim mnóstwo interesujących treści, zarówno o programach emitowanych na antenie, jak również ciekawostek ze świata gwiazd oraz praktycznych porad. Publikacje o tematyce lifestyle’owej wzbogacone są zdjęciami oraz materiałami video.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

Dodatkowe informacje:

*NAM – Nielsen Audience Measurement

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764