logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święto Flagi w kampanii Biura „Niepodległa”

  PR 26.04.2024, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej to święto ustanowione w 2004 roku. 2 maja Polki i Polacy malują Polskę i świat na biało i czerwono - jest to także Dzień Polonii i Polaków za Granicą. Prosty gest wyeksponowania flagi podkreśla naszą narodową wspólnotę i pozwala każdemu być ambasadorem polskości. Biuro "Niepodległa" od 2018 roku koordynuje akcję #mojaflaga, zachęcając rodaków do świętowania Dnia Flagi i dzielenia się fotografiami swoich flag w social mediach z hasztagiem #mojaflaga.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieto-flagi-w-kampanii-biura-_niepodlegla_,404031,artykul.html

W 2024 r. do kampanii społecznej Biuro „Niepodległa” zaprosiło: kpt. Joannę Pajkowską – żeglarkę, jedyną Polkę, która samotnie opłynęła świat bez zawijania do portów, Adama Bieleckiego - himalaistę, zdobywcę pięciu ośmiotysięczników, w tym dwóch w pierwszym wejściu zimowym oraz dra Sławosza Uznańskiego – inżyniera i naukowca, astronautę Europejskiej Agencji Kosmicznej, który niebawem poleci w kosmos. Opowiadają oni o swoich polskich flagach, które są przy nich podczas podejmowania kolejnych wyzwań.

Choć każdy z nas robi coś innego i ma inne talenty, nasze barwy narodowe jednoczą nas w biało-czerwonej wspólnocie. Czy wspinamy się na najwyższe szczyty, czy opływamy świat naszą łódką, czy po prostu pamiętamy o zawieszeniu flagi przed wejściem do klatki w bloku - każdy z nas jest bohaterem flagowej historii.

Jak podkreśla Adam Bielecki „powyżej ośmiu tysięcy metrów liczy się każdy gram, ale w moim plecaku zawsze znajdzie się miejsce na flagę." W podobnym tonie wypowiada się kpt. Joanna Pajkowska „bandera to flaga państwowa z dodanym godłem. Przypinam ją zawsze, kiedy wchodzę do portu”. Dr Sławosz Uznański zaznacza że „w kosmosie nie ma wiatru, więc flaga nie będzie powiewać tak, jak na Ziemi. Chyba, że pomacha nią polski astronauta”.

Co roku w akcję #mojaflaga włączają się sportowcy, artyści i lokalni działacze. 

Kampanię #mojaflaga promuje krótki spot, który można obejrzeć na antenach telewizyjnych i w internecie i posłuchać w radiu. Kampanię sfinansowano ze środków budżetu państwa w ramach środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Źródło: Biuro "Niepodległa"

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764