logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świętując 60 milionów sprzedanych Ecotanków Epson nawiązuje współpracę z Usainem Boltem

  PR 14.10.2021, przeczytano 420 razy

Firma Epson ogłosiła partnerstwo z Usainem Boltem, najszybszym człowiekiem świata - sprinter będzie twarzą ważnej kampanii budowania świadomości na temat drukarek atramentowych bez kartridżów z serii EcoTank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swietujac-60-milionow-sprzedanych-ecotankow-epson-nawiazuje-wspolprace-z-usainem-boltem,393365,artykul.html

Kampania promocyjna obejmuje reklamy w mediach społecznościowych, zewnętrzne, w punktach sprzedaży (POS) oraz telewizyjne, emitowane w Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. Ma ona na celu promowanie drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z linii EcoTank, a jej wiodące hasło to „Nalej i biegnij dalej”. W serii materiałów filmowych i zdjęć Usain na swój własny, swobodny sposób zaprezentuje, jak dzięki drukarkom EcoTank (bez kartridżów) można drukować bez uzupełniania atramentu nawet przez trzy lata.[1] Kampania adresowana jest do mieszkańców Europy, Afryki i Rosji.

Usain Bolt, znany też jako „najszybszy człowiek na świecie”, to ośmiokrotny złoty medalista olimpijski, uważany za najlepszego sprintera w historii. Od Lekkoatletycznych Mistrzostw Świata w Berlinie w 2009 roku do dziś jest podwójnym rekordzistą świata w biegu na 100 metrów (czas 9,58 sekundy) i 200 metrów (19,19 sekundy). Obecnie angażuje się w działania fundacji swojego imienia (Usain Bolt Foundation) - jej celem jest tworzenie nowych możliwości edukacyjnych dla osób potrzebujących oraz rozwój kulturalny. Fundacja zainwestowała miliony dolarów, szczególnie na Jamajce – ojczyźnie lekkoatlety - w projekty wspomagające kulturę fizyczną i zdrowie, edukację młodzieży oraz rozwój lokalnych społeczności.Więcej informacji o działaniach fundacji znaleźć można na jej stronie internetowej. Usain i jego partnerka Kasi Bennett są rodzicami trojga dzieci: córki Olimpii Lightning urodzonej w 2020 i bliźniaków o imionach Saint Leo i Thunder urodzonych w 2021.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2010 r,. na całym świecie sprzedano już ponad 60 milionów drukarek EcoTank z pojemnikami na atrament o dużej pojemności, dzięki którym klienci mogą zaoszczędzić nawet 90% na kosztach drukowania.[2] Zamiast kartridżów są one wyposażone w wydajne, przyjazne w obsłudze butelki. Użytkownicy domowi i małe biura mogą teraz korzystać z zalet drukarek Epson w ich nowej, odświeżonej formule. Wszystkie nowe modele EcoTank są wyposażone w technologię druku niewymagającą użycia ciepła i głowice Micro Piezo lub Precision Core, co pozwala zmniejszyć zużycie energii i minimalizuje czynności serwisowe oraz gwarantuje niski całkowity koszt utrzymania.

Yoshiro Nagafusa, prezes Epson Europe, podsumował partnerstwo, mówiąc: - Usain to dla nas idealny partner! Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób na świecie, a jego radosny charakter pomoże nam w zabawny, zapadający w pamięć i przyjazny sposób pokazać nasze niedrogie rozwiązania do drukowania. Teraz, gdy z domu pracuje więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej, a życie rodzinne zyskuje na intensywności, nadszedł właściwy moment, aby zwiększyć świadomość na temat naszych drukarek EcoTank i zapewnianych przez nie oszczędności.

- Bardzo się cieszę, że będę współpracował z Epson i pomagał przekazywać informacje o drukarkach EcoTank. Nawiązuję partnerstwa tylko z tymi markami, które według mnie mogą naprawdę coś zmienić. Urządzenia EcoTank pozwalają zapomnieć o wielu frustracjach związanych z drukowaniem, jakie występowały przy korzystaniu z kartridżów atramentowych. Jestem zdania, że wszystko, co może nam choć trochę ułatwić życie, jest po prostu dobre. Ale to nie wszystko! Z Epsonem łączy mnie wiele wspólnych wartości, razem chcemy tworzyć lepszą przyszłość. Zależy nam przede wszystkim na budowaniu zaufania dzięki produktom, które pomagają społecznościom rozwijać się w mądry, zrównoważony sposób. Chcę inspirować innych do realizowania swoich marzeń, niezależnie od tego, czy są duże czy małe - powiedział Usain Bolt.

Aby obejrzeć nową reklamę telewizyjną EcoTank z Usainem w roli głównej odwiedź nasz kanał YouTube Epson Polska.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1]Na podstawie liczby wydrukowanych stron A4 wynoszącej 100 na miesiąc i najniższej wydajności uzyskanej z dołączonego zestawu atramentów.
[2]Na podstawie obliczeń firmy Epson, średnia oszczędność na koszcie wydruku strony oraz średnia liczba kartridżów wymaganych do wydrukowania takiej samej liczby stron jak za pomocą butelek z atramentem EcoTank „101” i „103”. Porównanie średniej wydajności (wydruki A4 ISO/IEC 24711) butelek EcoTank „101” i „103” oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (raport IDC, Hardcopy Peripherals Consumables Tracker, wysyłki w 2020 r., opublikowany w 1 kw. 2021 r.) używanych w 25 najlepiej sprzedających się konsumenckich drukarkach A4 z kartridżami atramentowymi poniżej 100 euro (z wył. podatku) w Czechach, na Węgrzech, w Polsce i Turcji (raport IDC, Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker, wysyłki w 2020 r., opublikowany w 1 kw. 2021 r.). Koszt wydruku strony obliczony przez podzielenie odpowiednich przychodów ze sprzedaży butelek/kartridżów i całkowitej wydajności przez sprzedaż jednostkową.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764