logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świeża Bazylia PR dla Payu

  PR 13.11.2018, przeczytano 486 razy

Świeża Bazylia PR obsłuży medialnie PayU S.A. podczas III edycji Kongresu 590. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz opiekę nad Klientem podczas całego Kongresu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieza-bazylia-pr-dla-payu,380121,artykul.html

PayU jest operatorem płatności internetowych. Spółki z Grupy PayU działają w 17 krajach na 4 kontynentach, dostarczając ponad 300 wygodnych i bezpiecznych metod płatności: karty, szybkie przelewy elektroniczne, raty online, odroczona płatność, płatność cykliczna, portfele cyfrowe takie jak: Apple Pay, Google Pay, VISA Checkout, Masterpass oraz płatności jednym kliknięciem.

Kongres 590 to jedno z największych wydarzeń gospodarczych w Polsce. Tegoroczna edycja odbędzie się 15-16 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A w Jesionce koło Rzeszowa. Rok temu Kongres zgromadził 4 tys. uczestników i blisko 400 akredytowanych dziennikarzy.

Źródło: Świeża Bazylia PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764