logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”

  PR 10.10.2024, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek, chlebów, ale także słodkich i słonych przekąsek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieze-o-kazdej-porze-dnia-%E2%80%93-kampania-_piekarni-w-sercu-lidla_,406043,artykul.html

Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla w niej, że oferowane w sklepach pieczywo jest świeże o każdej porze dnia. Dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do chrupiącego pieczywa przez cały dzień – od rana do wieczora.

Oferta „Piekarni w sercu Lidla” jest szeroka i stale się powiększa. W sklepach znajdziemy bułki i bagietki, wiele rodzajów chleba, ale także słone i słodkie przekąski. Te ostatnie zyskują na popularności wśród klientów – hitem stał się pączek z pistacją oraz pistacjowe croissanty. Nieustannie dużym zainteresowania cieszą się także chleby.

W trosce o komfort klientów każdy sklep został wyposażony w krajalnicę, a posiadacze Karty Dużej Rodziny kupią z kartą chleby i bułki o 10% taniej. Wszyscy klienci mogą skorzystać także z akcji „Kupuję, nie marnuję”, w ramach której oferowane jest też pieczywo, jak również słone i słodkie przekąski.

Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”

W „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Codziennie znajdziemy także interesujące promocje, dzięki którym kupimy produkty jeszcze taniej. Sieć kładzie również nacisk na jakość – w ofercie dostępnych jest wiele chlebów o krótkim składzie, a także tych z zakwasem.

Nowej kampanii towarzyszą specjalne promocje cenowe. Od czwartku, 10 października, do soboty, 12 października, wszystkie bułki przy zakupie sześciu sztuk kosztują taniej o 30% – bułki można dowolnie miksować! W tych dniach pozostałe produkty z „Piekarni w sercu Lidla” również oferowane są w supercenach – np. pane w stylu śródziemnomorskim wypiekane na kamieniu (5,79 zł/ 300 g / 1 szt.), solony paluch (2,69 zł/ 80 g / 1 szt.), chleb z ziarnami owsa (3,69 zł/ 300 g/ 1 szt.) czy kieszeń z kurczakiem (5,99 zł/ 150 g/ 1 szt.). W ofercie znajdą się też słodkie propozycje, takie jak croissant z nadzieniem karmelowym (2,69 zł/80 g/ 1 szt.) czy donut z preclem (2,79 zł/ 65 g/ 1 szt.).

O kampanii

Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764