logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Swipbox wprowadza ekologiczny koncept elektronicznych etykiet dla opakowań wielokrotnego użytku

  PR 03.11.2022, przeczytano 446 razy
ilustracjastrzałka

SwipBox, jako firma odpowiedzialna społecznie, w reakcji na zachodzące zmiany klimatyczne wdraża inteligentne etykiety elektroniczne dla przesyłek. Rozwiązanie pod nazwą SwipBox Circuit, które będzie dostępne również w Polsce, umożliwia sklepom internetowym i dostawcom usług logistycznych ponowne wykorzystanie opakowań w cyklu zamkniętym nawet do 1000 razy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swipbox-wprowadza-ekologiczny-koncept-elektronicznych-etykiet-dla-opakowan-wielokrotnego-uzytku,397832,artykul.html

Popularność zakupów online eksplodowała na całym świecie, co wiąże się ze wzrostem liczby przesyłek dostarczych za pomocą automatów SwipBox. Ekologiczny koncept opakowań wielokrotnego użytku pozwala na ich ponowne wykorzystanie w obiegu zamkniętym, realnie ograniczając liczbę wyrzucanych kartonów. Ze SwipBox Circuit mogą korzystać wszystkie podmioty z branż e-commerce oraz KEP, które dbają o środowisko naturalne poprzez redukcję ilości generowanych odpadów.

- Z uwagą śledzimy, a następnie implementujemy innowacyjne rozwiązania, które usprawniają nasze automaty. Zrównoważony rozwój jest jednym z naszych kluczowych priorytetów. Zewnętrzne urządzenia Infinity są wyjątkowo energooszczędne i łatwe w demontażu, ponieważ aż w 98,8% podlegają recyklingowi. Dzięki nowej koncepcji etykiet dla opakowań, wprowadzamy również wysoce zrównoważone rozwiązanie wysyłkowe – powiedział Allan Kaczmarek, założyciel SwipBox.  

Obecnie konsument odbiera paczkę, przywozi ją do domu, rozpakowuje i z reguły wyrzuca opakowanie kartonowe, którego żywotność wynosi średnio 24 godziny. Teraz może zwrócić je kurierowi na potrzeby kolejnych przesyłek w obiegu zamkniętym.

SwipBox uruchamia nowy koncept tej jesieni, aby zmniejszyć ślad klimatyczny i wesprzeć swoich partnerów w spełnieniu unijnych regulacji zawartych w dyrektywie 94/62/WE, dotyczącej opakowań oraz odpadów opakowaniowych.

– Do końca 2025 roku co najmniej 65% wszystkich odpadów z opakowań będzie poddanych recyklingowi. Rozwiązanie Circuit, które w początkowej fazie będziemy pilotować z jednym z naszych zaufanych partnerów, ułatwi dostawcom logistycznym skuteczną realizację tych założeń – dodał Mark Yeoman, dyrektor ds. rozwoju handlowego w SwipBox.

Nowe etykiety na opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane nawet do 1000 razy. Rozwiązanie jest przystosowane do wszystkich rodzajów  opakowań wielorazowego użytku.

Źródło: SwipBox

www.swipbox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764