Marka SWISS KRONO wprowadziła do swojej oferty nowość – elementy dekoracyjne WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię launchingową oraz materiały marketingowe nowego produktu odpowiadała agencja PromoAgency.
Synonimem szwajcarskiej jakości z ponad 50-letnim doświadczeniem jest marka SWISS KRONO – największy producent płyt i wyrobów drewnopochodnych w Polsce. W odpowiedzi na obowiązujące trendy oraz potrzeby swoich klientów firma wprowadziła kolekcję elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię lauchingową, naming i branding nowego produktu oraz materiały promocyjne odpowiadała PromoAgency.
Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie reklamy prasowej z ambasadorem marki, Tomaszem Kammelem, a także organizacja i koordynacja cieszącego się dużym zainteresowaniem konkursu “Zostań WALLDESIGNEREM”. Do współpracy zaangażowaliśmy Alinę Szklarską – właścicielkę popularnego bloga Design Your Life.
PromoAgency zaprojektowała też nowoczesną szatę graficzną katalogu produktów WALLDESIGN. Ponadto agencja stworzyła dedykowaną nowemu produktowi stronę internetową typu microsite, animacje produktową oraz wrażeniową, jak również materiały BTL i digital.
Źródło: PromoAgency