logo
WIADOMOŚCI

Swiss Krono z Promoagency wprowadza kolekcję Walldesign

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Marka SWISS KRONO wprowadziła do swojej oferty nowość – elementy dekoracyjne WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię launchingową oraz materiały marketingowe nowego produktu odpowiadała agencja PromoAgency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiss-krono-z-promoagency-wprowadza-kolekcje-walldesign,36522,artykul.html

Synonimem szwajcarskiej jakości z ponad 50-letnim doświadczeniem jest marka SWISS KRONO – największy producent płyt i wyrobów drewnopochodnych w Polsce. W odpowiedzi na obowiązujące trendy oraz potrzeby swoich klientów firma wprowadziła kolekcję elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię lauchingową, naming i branding nowego produktu oraz materiały promocyjne odpowiadała PromoAgency.

Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie reklamy prasowej z ambasadorem marki, Tomaszem Kammelem, a także organizacja i koordynacja cieszącego się dużym zainteresowaniem konkursu “Zostań WALLDESIGNEREM”. Do współpracy zaangażowaliśmy Alinę Szklarską – właścicielkę popularnego bloga Design Your Life.

PromoAgency zaprojektowała też nowoczesną szatę graficzną katalogu produktów WALLDESIGN. Ponadto agencja stworzyła dedykowaną nowemu produktowi stronę internetową typu microsite, animacje produktową oraz wrażeniową, jak również materiały BTL i digital.

Źródło: PromoAgency

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stoisko z Ultima Displays na Festiwalmarketingu.pl
Na tegorocznej edycji targów reklamy Ultima Displays zaprezentuje… swoje stoisko. Celem jest pokazanie odwiedzającym jak proste jest zbudowanie własnej zabudowy targowej, ścianki działowej, wysepki handlowej i wielu innych, kiedy używa się modułów Vector i dodatków Formulate. Tym razem nie będzie to tylko opowieść członka zespołu Ultimy, ale empiryczne doświadczenie,...
Kampania społeczna Proveg
Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku...
Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z...
EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019
Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie...
EDP: Onyx 18 najlepszy w zarządzaniu kolorem
Nowy ONYX 18 w momencie europejskiej premiery został uhonorowany przez European Digital Press Association (EDP) tytułem „Najlepszego oprogramowania do zarządzania kolorem”.
 
czwartek 16.08.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone