logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Swiss Krono z Promoagency wprowadza kolekcję Walldesign

  PR 16.05.2018, przeczytano 2378 razy
ilustracjastrzałka

Marka SWISS KRONO wprowadziła do swojej oferty nowość – elementy dekoracyjne WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię launchingową oraz materiały marketingowe nowego produktu odpowiadała agencja PromoAgency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiss-krono-z-promoagency-wprowadza-kolekcje-walldesign,36522,artykul.html

Synonimem szwajcarskiej jakości z ponad 50-letnim doświadczeniem jest marka SWISS KRONO – największy producent płyt i wyrobów drewnopochodnych w Polsce. W odpowiedzi na obowiązujące trendy oraz potrzeby swoich klientów firma wprowadziła kolekcję elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię lauchingową, naming i branding nowego produktu oraz materiały promocyjne odpowiadała PromoAgency.

Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie reklamy prasowej z ambasadorem marki, Tomaszem Kammelem, a także organizacja i koordynacja cieszącego się dużym zainteresowaniem konkursu “Zostań WALLDESIGNEREM”. Do współpracy zaangażowaliśmy Alinę Szklarską – właścicielkę popularnego bloga Design Your Life.

PromoAgency zaprojektowała też nowoczesną szatę graficzną katalogu produktów WALLDESIGN. Ponadto agencja stworzyła dedykowaną nowemu produktowi stronę internetową typu microsite, animacje produktową oraz wrażeniową, jak również materiały BTL i digital.

Źródło: PromoAgency

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764