logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Swoboda drukowania etykiet, która robi różnicę

  PR 17.12.2020, przeczytano 429 razy
ilustracja

Firma Tea Club, zajmująca się importem i dystrybucją wysokiej jakości herbaty i kawy wraz z akcesoriami, które sprzedawane są w specjalistycznych sklepach na terenie całej Polski, m. in. w sieci sklepów Five o'clock, w pełni wykorzystuje potencjał personalizowanego druku etykiet, dzięki drukarce OKI Pro1050.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swoboda-drukowania-etykiet%2C-ktora-robi-roznice,389611,artykul.html

Tea Club to firma rodzinna, która od 30 lat intensywnie się rozwija, a dzięki niezwykle szerokiej ofercie wysokogatunkowych herbat z całego świata zyskała zaufanie konsumentów oraz klientów biznesowych. Ze względu na szerokie spektrum działania, od ogólnopolskiej sieci sklepów Five o’clock, poprzez kawy i herbaty oferowane w hotelach, aż po franczyzę, potrzeby związane z produkcją odpowiednich etykiet w krótkim czasie stały się wyzwaniem. Firma podąża też intensywnie za trendami wprowadzając nowe linie produktowe i stawiając na szeroką personalizację, która jest coraz bardziej pożądana przez klientów. Wysokojakościowy asortyment potrzebował też równie jakościowego opakowania premium, z użyciem odpowiednich nośników, często w różnych rozmiarach, i drukowanego ze zmiennymi danymi w krótkich seriach. Z czasem okazało się, że zamawianie etykiet w drukarni staje się mocno nieekonomiczne i coraz bardziej problematyczne ze względu na m.in. długi czas oczekiwania na zamówienie czy potrzebę drukowania etykiet w zbyt dużych nakładach względem rzeczywistych potrzeb. Firma Tea Club postanowiła więc zyskać większą swobodę w produkcji etykiet i zainwestowała w 5-kolorową drukarkę etykiet OKI Pro1050 (CMYK + W).

- Herbaty posiadamy z różnych zakątków świata, od Japonii i Chin po bardzo egzotyczne miejsca. Nasze herbaty są wstanie przenieść każdego naszego klienta w zupełnie inny świat doznań aromatycznych. W związku z tym, że jest duże zapotrzebowanie w tej chwili na personalizację różnych produktów, wychodząc naprzeciw tym trendom, postanowiliśmy być samowystarczalni i zainwestowaliśmy w drukarkę marki OKI Pro1050. Zyskaliśmy dużą swobodę w zakresie drukowania etykiet na nasze produkty. OKI pozwala nam na samodzielne drukowanie etykiet, na żądanie, w krótkich seriach, ze zmiennymi danymi, na szerokiej gamie nośników, z wykorzystaniem pełnej gamy kolorów CMYK i piątego tonera białego. Dodatkowo zyskaliśmy możliwość natychmiastowego reagowania na potrzeby i zamówienia ze strony naszych klientów. Proces przygotowania etykiety skrócił się w niesamowity sposób, znacząco obniżyliśmy też koszty związane z obsługą i drukiem etykiet. W skali miesiąca to nawet blisko o 25% – mówi Marek Brzezicki, założyciel firmy Tea Club i współwłaściciel sieci Five o’clock.

ilustracjastrzałka

Dzięki drukarce etykiet OKI Pro1050, Tea Club praktycznie od ręki może testowo drukować różnego rodzaju próbki dla nowowprowadzanych produktów, bądź też pod specyficzne potrzeby partnerów biznesowych. OKI Pro1050 także idealnie paruje się z automatycznym systemem wykańczającym do obróbki etykiet co sprawiało, że firma Tea Club stała się w pełni samowystarczalna w kwestii druku i produkcji gotowych etykiet na żądanie. Firma zyskała w ten sposób łatwość wprowadzania nowych produktów, personalizowania ich i tworzenia dla nich etykiet z wykorzystaniem szerokiego spektrum nośników, zwiększyła wydajność produkcji i jakość etykiet, ograniczyła straty i obniżyła koszty związane z ich drukiem.

- Decyzja o zakupie drukarki OKI Pro1050 wynikała z tego, że wcześniej korzystaliśmy z firm zewnętrznych, gdzie trzeba było zamawiać bardzo duże ilości, które, jak okazywało się w wielu sytuacjach, nie były nam potrzebne. W związku z tym, że generowało to spore straty, zdecydowaliśmy się na zakup drukarki OKI, aby móc samodzielnie realizować kontrakty. W tej chwili sami tworzymy nowe projekty dla siebie jak i dla naszych klientów biznesowych, którzy teraz coraz częściej oczekują spersonalizowanej etykiety lub odwzorowania konkretnego wzornictwa na potrzeby marek własnych. My to wszystko projektujemy i naszymi urządzeniami tworzymy jako gotowe etykiety na opakowania. Muszę przyznać, że wybór tej drukarki Pro1050 był dobrym wyborem. Bardzo nam ona pomaga w tej chwili w codziennej pracy i w realizowaniu wszystkich naszych projektów – dodaje Marek Brzezicki.

ilustracjastrzałka

Drukarkę Pro1050 zaprojektowano z myślą o elastyczności i profesjonalnych wynikach dostarczanych w sposób opłacalny dla organizacji, które po wdrożeniu drukarki zyskują możliwość drukowania etykiet na żądanie we własnym zakresie. Została ona opracowana specjalnie dla rozwijającego się rynku użytkowników, którzy potrzebują łatwego w konfiguracji systemu do drukowania etykiet na żądanie, a także wymagają minimalnego przeszkolenia w obsłudze. Użytkownicy mogą konfigurować zadania w ciągu kilku krótkich kroków, dzięki czemu firma zyskuje bardzo opłacalną możliwość druku zmiennych danych w wysokiej jakości wydruku i przy niskich nakładach kapitałowych na produkcję etykiet.

OKI Pro1050 (CMYK +W) wprowadza nowy wymiar kolorystyczny w niskonakładowym druku etykiet z roli na rolę, dzięki innowacyjnemu połączeniu cyfrowej technologii LED, kompozycji suchego tonera oraz unikalnej możliwości wykorzystania piątego koloru białego. To gwarancja większej swobody w projektowaniu i produkcji etykiet - drukowanie na przezroczystych lub kolorowych nośnikach jest niezwykle proste, dzięki możliwości drukowania projektów z dodatkiem białego koloru lub białego nieprzezroczystego tła pod obrazem CMYK.

Drukarka Pro1050 obsługuje szeroką gamę różnych nośników od papierów powlekanych, niepowlekanych i z teksturą, poprzez media na bazie PE, PP czy PET, po białe, transparentne lub kolorowe podłoża.  

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimo światowej pandemii dla mnie zeszły rok był cudowny, bo urodziłam wymarzoną, zdrową córkę. Jako pracująca mama posiadam znacznie mniej czasu na pisanie artykułów (choć moja doba ma tyle samo godzin, co doba Einsteina...). Jednak praca nadal jest moją pasją. Dlatego postanowiłam popracować nad treścią oraz formą moich tekstów. Postaram się pisać...
Atrakcyjność siatkówki versus piłka nożna dla marketerów
Dwa plemiona – fani siatkówki oraz piłki nożnej. W internetowych komentarzach, wypowiedziach niektórych dziennikarzy czy, rzadziej, samych zawodników pojawiają się argumenty w dyskusji dotyczącej tego, która dyscyplina jest lepsza, bardziej wymagająca sportowo i zasługuje na większe zainteresowanie. Spór ten jednak ostatecznie wydaje się...
Studium przypadku kampani Brandlift dla marki Amica
Marka Amica, producent artykułów gospodarstwa domowego, dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego ułatwiającego codzienne domowe porządki. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.
Zmysłowe podejście do irracjonalnego klienta
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej multisensoryczna, tym lepiej. Klienci niezwykle cenią sobie dobre relacje z marką. Według badań, aż 2/3...
Nowa identyfikacja wizualna Uniwersytetu Fryderyka Chopina
Wraz z początkiem 2020 r. Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina unowocześnił formę komunikacji, wprowadzając zgodny z obowiązującymi trendami profesjonalny system identyfikacji wizualnej (SIW). Zasady konstrukcji znaku, sposoby jego zastosowania oraz obowiązującą kolorystykę opisano w Księdze Znaku UMFC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764