logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Swoje znają, Wrocław chwalą: kolejna kampania promująca ESK

  PR 01.07.2014, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

Na 550 dni do ESK 2016 miasto Wrocław i Telewizja Polska we wspólnym przedsięwzięciu wyprodukowały, na mocy porozumienia o współpracy, kolejne spoty promujące Wrocław i Polskę jako gospodarza wydarzeń kulturalnych w 2016 r. pt „Swoje znają, Wrocław chwalą”. Materiały będą emitowane na antenie TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swoje-znaja%2C-wroclaw-chwala%3A-kolejna-kampania-promujaca-esk,22065,artykul.html

Współpraca Wrocławia z Telewizją Polską SA

Pod koniec października 2013 r. miasto Wrocław podpisało długoletnią umowę o współpracy z Telewizją Polską. Porozumienie podpisane na lata 2014-2017 obejmuje organizację corocznych koncertów sylwestrowych oraz popularyzację wydarzeń artystycznych związanych z rolą Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016.


- Telewizja Polska obejmie szczególną opieką najważniejsze imprezy i inicjatywy kulturalne składające się na realizację projektu ESK 2016. Planujemy możliwie szeroko prezentować je na antenach TVP. Z naszej perspektywy jest to bardzo istotny element kulturotwórczej misji nadawcy publicznego – mówił w październiku Juliusz Braun, Prezes TVP.

Pozostałe spoty:
https://www.youtube.com/watch?v=Wpt7Ovshj40
https://www.youtube.com/watch?v=WU-poIana1g
https://www.youtube.com/watch?v=o0sskFU6d6E

Źródło: BIURO FESTIWALOWE IMPART 2016

www.wroclaw2016.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764