logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwester Kubiak Dyrektorem Sprzedaży Gemius w Polsce

  PR 10.03.2023, przeczytano 556 razy

Począwszy od marca 2023 Sylwester Kubiak objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Gemius w Polsce. W nowej roli będzie odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz współpracę z kluczowymi klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwester-kubiak-dyrektorem-sprzedazy-gemius-w-polsce,399245,artykul.html

Sylwester Kubiak związany jest z Gemiusem od 2020 roku. Dotychczas, jako Sales Manager of Publishers Segment, zarządzał pracą zespołu współpracującego z największymi wydawcami w kraju. Na stanowisku Dyrektora Sprzedaży będzie odpowiedzialny za całokształt działań sprzedażowych w Polsce oraz realizację celów biznesowych spółki na rodzimym rynku.

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży. Zanim dołączył do struktur Gemius pracował m.in. w Polskiej Kompanii Reklamowej (Dyrektor Zarządzający), PPWK S.A. (Dyrektor Departamentu Reklamy i Mediów), PKT.pl (Manager ds. sprzedaży baz danych i strategii internetowej) czy Eniro Polska (Kierownik Zespołów sprzedaży internetowej). Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim.

Źródło: Gemius S.A.

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764