logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwester Latkowski nowym naczelnym Wprost

  PR 23.01.2013, przeczytano 1216 razy
ilustracjastrzałka

Sylwester Latkowski zastąpił Michała Kobosko na stanowisku redaktora naczelnego tygodnika WPROST. O zmianie zdecydował wydawca tygodnika Michał M. Lisiecki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwester-latkowski-nowym-naczelnym-wprost,17771,artykul.html

Michał Kobosko przeprowadził WPROST przez najtrudniejszy okres po zwolnieniu poprzedniego redaktora naczelnego. Zbudował znakomity zespół, dzięki któremu WPROST jest dzisiaj najbardziej opiniotwórczym polskim tygodnikiem. Dzisiaj przed zespołem WPROST stoją nowe wyzwania i dlatego misja naczelnego dobiegła końca. Jako wydawca dziękuję mu za podjęcie w ciągu dwóch lat naszej współpracy dwóch wielkich wyzwań, wprowadzenia na rynek magazynu Bloomberg Businessweek Polska i objęcia funkcji naczelnego WPROST w bardzo niekomfortowych dla niego warunkach. Dzisiaj jednak WPROST potrzebuje zmiany. Życzę Michałowi Kobosko kolejnych sukcesów i wyzwań zawodowych nie mniejszych niż te, które do tej pory były jego udziałem” – mówi Michał M. Lisiecki, uzasadniając decyzję o zmianie na stanowisku redaktora naczelnego.

Dzisiaj rynek stawia przed tygodnikiem WPROST i jego redaktorem naczelnym kolejne nowe wyzwania. Chcę podziękować Michałowi Lisieckiemu za blisko dwa lata niełatwej, ale twórczej współpracy” – mówi Michał Kobosko.     

Sylwester Latkowski od października 2012 sprawował funkcję zastępcy redaktora naczelnego WPROST. Jednocześnie od maja 2012 r. kierował zintegrowanym newsroomem internetowym odpowiedzialnym za redakcję serwisów informacyjnych WPROST i ich obecność w serwisach społecznościowych. W tym czasie serwis Wprost.pl, pod kierownictwem Latkowskiego, zanotował wzrost odwiedzalności w skali miesiąca o ponad 40 proc. w stosunku do poprzedniego roku (wg danych Gemius Traffic).

Latkowski jest też autorem i współautorem publikacji na łamach tygodnika WPROST, w tym m.in. artykułów poświęconych sprawie Amber Gold oraz – wraz z Michałem Majewskim – tekstu na temat pracy Michała Tuska dla linii lotniczych OLT. Za te publikacje obaj dziennikarze byli nominowani do nagrody Grand Press w kategorii dziennikarstwo śledcze oraz do Nagrody im. Andrzeja Wojciechowskiego.

Sylwester Latkowski jest nie tylko znakomitym dziennikarzem śledczym, który podejmuje się najtrudniejszych tematów, ale jest także człowiekiem doskonale poruszającym się w świecie nowych mediów, których rola w rozwoju tytułów prasowych jest nie do przecenienia. Ja osobiście cenię redaktora Latkowskiego za jego warsztat dziennikarza śledczego, ale także za aktywność i kreatywność” – mówi Lisiecki.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764