logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwester Wrona wraca do Insignii

  PR 23.11.2016, przeczytano 585 razy

Sylwester Wrona, po niespełna rocznej przerwie, znów dołączył do zespołu agencji INSIGNIA. Objął nowo powstałe stanowisko Digital Strategy Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwester-wrona-wraca-do-insignii,30616,artykul.html

Zawsze lubił oglądać reklamy i czytać o kampaniach. Od 10 lat robi to zawodowo. Bardzo szybko zmieniający się rynek obserwował od wewnątrz – z domu mediowego, agencji interaktywnej i agencji reklamowej. Teraz swoją wiedzę oraz bogate doświadczenie będzie wykorzystywał strategicznie w ciągłym podnoszeniu efektywności projektów agencji INSIGNIA.

Wrona doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako media planner w PRO Media House, media manager w agencji INSIGNIA oraz digital director w Brandman Agency.

Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż, który lubi się poruszać. Nieugięty bojownik ze stereotypem mówiącym, że badminton to gra dla dziadków, a żółwie to wolne i apatyczne zwierzęta. Właściciel żółwia stepowego i systematyczny badmintonista.

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764