logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Grzeszczak twarzą kampanii Radia Zet

  PR 07.01.2024, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

Sylwia Grzeszczak została twarzą kampanii wizerunkowej Radia ZET. Tym razem jej główne hasło brzmi "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET". Kampania obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-grzeszczak-twarza-kampanii-radia-zet,402652,artykul.html

Bardzo się cieszę, że do nowej odsłony kampanii swojego wizerunku zgodziła się użyczyć Sylwia Grzeszczak - jedna z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej lubianych przez słuchaczy Radia ZET piosenkarek. Tym samym chcemy jeszcze mocniej podkreślić muzyczny charakter stacji. Idealnie do tego pasowała energetyczna piosenka "Bang, bang", która stała się jednym z największych przebojów minionego roku w Polsce. W nowej reklamie wspólnie z Sylwią zapraszamy słuchaczy do świata Radia ZET, w którym cały czas "się dzieje" - nasi prowadzący serwują moc pozytywnych treści, niebanalne poczucie humoru, różnorodność, a wszystko w rytm najlepszej muzyki. Z nami nie ma nudy od rana do nocy! – mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.

Wizerunek piosenkarki polecającej stację pojawi się m.in. na billboardach i citylightach w największych miastach Polski. Od 5 stycznia w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane spoty, w których wykorzystano przebój zatytułowany "Bang, bang". Podobnie jak na jesieni, obok muzycznej gwiazdy występują dobrze znani z anteny prowadzący Radia ZET. Kampania obejmie również sieci kin i media społecznościowe.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem, zajął się również planowaniem i zakupem mediów.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764