logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Kaska szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska

  PR 26.10.2023, przeczytano 363 razy
ilustracja

Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie. Od 2021 roku Sylwia Kaska pełniła funkcję zastępcy szefa. Teraz do jej zadań należy organizowanie spotkań poświęconych obecnym trendom, potrzebom i problemom na rynku reklamy mobile. Wnioski z nich będą publikowane na blogu IAB lub prezentowane w ramach konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-kaska-szefowa-grupy-roboczej-mobile-w-iab-polska,401859,artykul.html

Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie. Od 2021 roku Sylwia Kaska pełniła funkcję zastępcy szefa. Teraz do jej zadań należy organizowanie spotkań poświęconych obecnym trendom, potrzebom i problemom na rynku reklamy mobile. Wnioski z nich będą publikowane na blogu IAB lub prezentowane w ramach konferencji.

Grupa Robocza Mobile w IAB Polska zajmuje się propagowaniem działań reklamowych w kanale mobilnym, a także edukacją rynku w zakresie mobile marketingu. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk, popularyzowanie ich oraz efektywne wykorzystanie. Grupa składa się z reprezentantów wydawców, oferujących ruch w kanale mobile, przedstawicieli domów mediowych, klientów bezpośrednich oraz dostawców narzędzi. Jej szefową właśnie została Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive to store i badaniu lojalności klientów.

Od 2021 roku pełniłam funkcję zastępcy szefa Grupy, teraz zostałam jej szefem na okres roku. Do moich zadań należy teraz organizowanie spotkań, mających na celu wyłuszczenie obecnych trendów, potrzeb i problemów na rynku reklamy mobile. Grupa podsumowuje te zagadnienia w formie publikacji na blogu IAB lub w ramach konferencji, mającej na celu przekazanie informacji w sposób najbardziej efektywny dla marketerów, media planerów oraz domów mediowych – mówi Sylwia Kaska, nowa szefowa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.

Kaska działa w branży reklamowej od blisko 15 lat. Doświadczenie zdobyła w prasie, telewizji i Internecie, pracując dla takich marek, jak Puls Biznesu czy TVN. Zanim została Head of Sales w Proxi.cloud, pełniła takie samo stanowisko przez ponad pięć lat w YOC. Teraz spełnia się również jako szefowa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.

Każda grupa robocza w IAB Polska działa w taki sposób, aby pomóc ustandaryzować dostępne narzędzia, pomiar efektywności oraz wypracować dobre praktyki użyteczne dla całego rynku. Wierzę, że jako szefowa zrealizuję nasze wyzwania. W najbliższych miesiącach planuję, we współpracy z innymi grupami, zająć się takimi tematami, jak m.in. pomiar skuteczności kanału, miara sukcesu kampanii Rich Media, Footfall, Mobile web vs mobile app, OOH i DOOH, badania Brand Lift, oglądalność Video, Google Page Speed w Polsce, redukcja śladu CO2 w reklamie mobilnej, FRAUD i cookie less w środowisku mobile – zapowiada Sylwia Kaska.

Źródło: Proxi.cloud

Dodatkowe informacje:

Firma technologiczna Proxi.cloud jest twórcą unikalnej technologii lokalizacyjnej, pozwalającej na pasywny monitoring ruchu ponad 5 milionów konsumentów w przeszło 180 000 lokalizacjach w Polsce. Jednym ze sposobów wykorzystania technologii jest geobehawioralne kierowanie reklam oraz pomiar dodatkowego ruchu w sklepach, generowanego przez kampanie reklamodawców. Dzięki współpracy z największymi reklamodawcami w Polsce spółka notuje dynamiczny wzrost.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764