logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2

  PR 22.02.2024, przeczytano 428 razy
ilustracja

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-kobus-wzmacnia-zespol-altavia-kamikaze-%2B-k2,403208,artykul.html

Sylwia Kobus rozpoczęła karierę w 2005 roku, w Havas Group, gdzie współpracowała z klientami takimi jak m.in. Volvo, Rockwool czy Hortex.

Doświadczenie zbierała również w agencjach takich jak: Starcom, Walk Digital czy Whites, a w gronie jej klientów znaleźli się m.in.: Volvo, Hortex, Coca-Cola, Danone, L'Oréal czy Procter & Gamble.

Sylwia Kobus obejmuje w agencji Altavia Kamikaze + K2 stanowisko Account Director w zespole L'Oréal i przede wszystkim za to portfolio będzie odpowiedzialna, a do jej głównych zadań będzie należało poszerzanie zakresu działań agencyjnych dla tego klienta w ramach szerokiej oferty agencji.

W Altavia Kamikaze + K2 działamy zorganizowani w multidyscyplinarnych zespołach, dzięki czemu jesteśmy w stanie najtrafniej zdefiniować potrzeby naszych klientów i na nie odpowiadać. Doświadczenie Sylwii Kobus, która dołącza do agencji jako head jednego z takich teamów, pozwoli efektywnie biznesowo prowadzić współpracę z klientami oraz zadbać o harmonizację procesów wewnątrz zespołu - mówi Katarzyna Kosińska-Rysz, Client Service Director w Altavia Kamikaze + K2.

Współpraca L'Oréal i Kamikaze trwa nieprzerwanie od 15 lat, bardzo się cieszę, że teraz Sylwia wzmacnia dodatkowo nasz zespół współpracujący z tym klientem – dodaje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner Altavia Kamikaze + K2.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764