logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Kosińska dołącza do teamu Move Closer

  PR 12.02.2020, przeczytano 370 razy
ilustracja

Sylwia Kosińska będzie odpowiedzialna za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami, usprawnienie procesów wewnętrznych firmy oraz rozszerzanie aktualnego portfela klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-kosinska-dolacza-do-teamu-move-closer,385655,artykul.html

Kosińska jest związana z branżą reklamową i technologiczną od 10 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w dziale marketingu Banku Pekao SA, realizując projekty i kampanie digital dla bankowości detalicznej. Następnie w K2 Internet prowadziła zespół obsługi klienta, realizując projekty dla największych klientów firmy, m.in. PZU, Centrum Nauki Kopernik, P&G, T-mobile czy Janssen Polska. Przez ostanie lata, jako account director, zarządzała zespołem obsługi klienta w Efigence, sprawując biznesową opiekę nad kluczowymi klientami firmy, takimi jak Bank Pekao SA, Energa, Nationale-Nederlanden czy Nordea.

- Bardzo się cieszymy, że Move Closer ściąga najwyższej jakości talenty z rynku, w celu oferowania klientom lepszego produktu końcowego. Jestem pod wrażeniem projektów, w które przez ostatnie lata realizowała Sylwia i jestem przekonany, że jej dołączenie do naszego zespołu pozwoli nie tylko jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów, ale również poszerzyć nasze portfolio o nowe marki – komentuje Mikołaj Czajkowski, członek zarządu Move Closer.

Źródło: Move Closer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764