logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Kosińska dołącza do teamu Move Closer

  PR 12.02.2020, przeczytano 154 razy
ilustracja

Sylwia Kosińska będzie odpowiedzialna za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami, usprawnienie procesów wewnętrznych firmy oraz rozszerzanie aktualnego portfela klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-kosinska-dolacza-do-teamu-move-closer,385655,artykul.html

Kosińska jest związana z branżą reklamową i technologiczną od 10 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w dziale marketingu Banku Pekao SA, realizując projekty i kampanie digital dla bankowości detalicznej. Następnie w K2 Internet prowadziła zespół obsługi klienta, realizując projekty dla największych klientów firmy, m.in. PZU, Centrum Nauki Kopernik, P&G, T-mobile czy Janssen Polska. Przez ostanie lata, jako account director, zarządzała zespołem obsługi klienta w Efigence, sprawując biznesową opiekę nad kluczowymi klientami firmy, takimi jak Bank Pekao SA, Energa, Nationale-Nederlanden czy Nordea.

- Bardzo się cieszymy, że Move Closer ściąga najwyższej jakości talenty z rynku, w celu oferowania klientom lepszego produktu końcowego. Jestem pod wrażeniem projektów, w które przez ostatnie lata realizowała Sylwia i jestem przekonany, że jej dołączenie do naszego zespołu pozwoli nie tylko jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów, ale również poszerzyć nasze portfolio o nowe marki – komentuje Mikołaj Czajkowski, członek zarządu Move Closer.

Źródło: Move Closer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764