logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Majcher ambasadorką działań Zero Waste w Aldi Polska

  PR 07.04.2021, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

ALDI Polska rozpoczyna stałą współpracę z Sylwią Majcher - dziennikarką, ekspertką od niemarnowania żywności. Dotychczas ambasadorka współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI, udzielając porad, jak mądrze przygotować się do świąt i dzieląc się pomysłami na wielkanocne przepisy. Teraz współpraca Majcher z ALDI zacieśnia się. Sieć rusza z programem Zero Waste, zachęcając klientów do mądrych zakupów i proekologicznych zachowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-majcher-ambasadorka-dzialan-zero-waste-w-aldi-polska,390941,artykul.html

Sklepom ALDI w roku 2020 udało się poddać recyklingowi 1209,23 ton opakowań z papieru i tektury, 234,704 ton samego papieru i tektury, 281,88 ton folii transparentnej oraz 131,3 ton folii kolorowej. Właściwe gospodarowanie odpadami i niemarnowanie żywności to jedne z kluczowych celów ALDI w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. By zwiększyć skalę swoich działań i poziom świadomości społecznej w tym zakresie sieć rusza z programem Małe Kroki do Zero Waste, do realizacji którego zaproszona została ekspertka Sylwia Majcher. Majcher jest dziennikarką, autorką książek, m.in. bestsellerowej „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku". Publikuje reportaże i wywiady, regularnie wypowiada się w kwestiach związanych z niemarnowaniem jedzenia, ochrony środowiska i racjonalnego wykorzystywania zasobów planety w gazetach, radiu i telewizji. Jako ekspertka krok po kroku wprowadzi klientów ALDI do świata Zero Waste, a pomogą jej w tym także aktorzy Klubu Komediowego, z którymi sieć współpracuje w ramach kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI.

- Będąc odpowiedzialnym przedsiębiorcą staramy się minimalizować negatywne dla środowiska skutki naszej działalności. Mamy świadomość, że jako sieć sklepów spożywczych generujemy dużo odpadów, które jednak restrykcyjnie i według ściśle określonych reguł recyklingujemy. Dbamyo to, by każdy z pracowników ALDI był przeszkolony z zakresu sortowania tych odpadów, tak, by generowane śmieci łatwo można było przetworzyć. Każdy z nas jest też konsumentem i prowadzi własne gospodarstwo domowe i doskonale wiemy, że mądre zakupy są pierwszym krokiem do tego, by uniknąć marnowania żywności – mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik Działu Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska. - Z tego powodu postanowiliśmy podzielić się dobrymi praktykami z naszymi klientami, wspierając się autorytetem i doświadczeniem zewnętrznego eksperta. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sylwią Majcher nasi klienci znajdą masę inspiracji i porad, które, w myśl idei Zero Waste przyczynią się do niemarnowania żywności i dostarczą kolejnych z 1001 powodów, by wpaść do ALDI – dodaje.

Sylwia Majcher jako gość specjalny pojawi się w kolejnych spotach reklamowych ALDI z udziałem Klubu Komediowego. Opowie, czym jest zero waste, jakie produkty najczęściej marnujemy i jak robić rozsądnie zakupy, by więcej zostało w naszych portfelach. Jej porady i przepisy znajdą się także na specjalnej podstronie www.aldi.pl/zero-waste. Wśród kolejnych powodów, by wpaść do ALDI sieć wymienia między innymi bezpieczne i wygodne zakupy, czy szerokie alejki między regałami. Kampania z udziałem Sylwii Majcher i Klubu  Komediowego pojawi się w Internecie, w tym w social mediach, na You Tubie, w gazetkach, radiu i w sklepach ALDI.

To nie jedyne działania, które sieć stosuje w ramach dbałości o środowisko, mądrego gospodarowania odpadami i niemarnowania żywności. W 2020 roku już 93% sklepów ALDI aktywnie oddawało żywność organizacjom charytatywnym. Odbiory wciąż realizowane są minimum 2-3 razy w tygodniu, a głównym beneficjentem jest Caritas Polska. Jako Grupa ALDI Nord przedsiębiorca zobowiązał się globalnie (w ramach całej organizacji) obniżyć emisje gazów cieplarnianych do końca 2021 roku o 40% w porównaniu z rokiem wyjściowym 2015. W tym celu sieć wyposaża swoje sklepy w ekologiczne oświetlenie LEDowe - obecnie 124 sklepy posiadają takie oświetlenie oraz instalacje fotowoltaiczne. ALDI zapowiada, że na opakowaniach marek własnych systematycznie będą pojawiać się oznakowania, które pozwolą na łatwą identyfikację tego, do jakiego pojemnika powinien trafić odpad, by mógł w łatwy sposób zostać poddany obróbce.

Źródło: ALDI Polska

www.aldi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764