logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Majcher ambasadorką działań Zero Waste w Aldi Polska

  PR 07.04.2021, przeczytano 181 razy
ilustracjastrzałka

ALDI Polska rozpoczyna stałą współpracę z Sylwią Majcher - dziennikarką, ekspertką od niemarnowania żywności. Dotychczas ambasadorka współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI, udzielając porad, jak mądrze przygotować się do świąt i dzieląc się pomysłami na wielkanocne przepisy. Teraz współpraca Majcher z ALDI zacieśnia się. Sieć rusza z programem Zero Waste, zachęcając klientów do mądrych zakupów i proekologicznych zachowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-majcher-ambasadorka-dzialan-zero-waste-w-aldi-polska,390941,artykul.html

Sklepom ALDI w roku 2020 udało się poddać recyklingowi 1209,23 ton opakowań z papieru i tektury, 234,704 ton samego papieru i tektury, 281,88 ton folii transparentnej oraz 131,3 ton folii kolorowej. Właściwe gospodarowanie odpadami i niemarnowanie żywności to jedne z kluczowych celów ALDI w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. By zwiększyć skalę swoich działań i poziom świadomości społecznej w tym zakresie sieć rusza z programem Małe Kroki do Zero Waste, do realizacji którego zaproszona została ekspertka Sylwia Majcher. Majcher jest dziennikarką, autorką książek, m.in. bestsellerowej „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku". Publikuje reportaże i wywiady, regularnie wypowiada się w kwestiach związanych z niemarnowaniem jedzenia, ochrony środowiska i racjonalnego wykorzystywania zasobów planety w gazetach, radiu i telewizji. Jako ekspertka krok po kroku wprowadzi klientów ALDI do świata Zero Waste, a pomogą jej w tym także aktorzy Klubu Komediowego, z którymi sieć współpracuje w ramach kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI.

- Będąc odpowiedzialnym przedsiębiorcą staramy się minimalizować negatywne dla środowiska skutki naszej działalności. Mamy świadomość, że jako sieć sklepów spożywczych generujemy dużo odpadów, które jednak restrykcyjnie i według ściśle określonych reguł recyklingujemy. Dbamyo to, by każdy z pracowników ALDI był przeszkolony z zakresu sortowania tych odpadów, tak, by generowane śmieci łatwo można było przetworzyć. Każdy z nas jest też konsumentem i prowadzi własne gospodarstwo domowe i doskonale wiemy, że mądre zakupy są pierwszym krokiem do tego, by uniknąć marnowania żywności – mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik Działu Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska. - Z tego powodu postanowiliśmy podzielić się dobrymi praktykami z naszymi klientami, wspierając się autorytetem i doświadczeniem zewnętrznego eksperta. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sylwią Majcher nasi klienci znajdą masę inspiracji i porad, które, w myśl idei Zero Waste przyczynią się do niemarnowania żywności i dostarczą kolejnych z 1001 powodów, by wpaść do ALDI – dodaje.

Sylwia Majcher jako gość specjalny pojawi się w kolejnych spotach reklamowych ALDI z udziałem Klubu Komediowego. Opowie, czym jest zero waste, jakie produkty najczęściej marnujemy i jak robić rozsądnie zakupy, by więcej zostało w naszych portfelach. Jej porady i przepisy znajdą się także na specjalnej podstronie www.aldi.pl/zero-waste. Wśród kolejnych powodów, by wpaść do ALDI sieć wymienia między innymi bezpieczne i wygodne zakupy, czy szerokie alejki między regałami. Kampania z udziałem Sylwii Majcher i Klubu  Komediowego pojawi się w Internecie, w tym w social mediach, na You Tubie, w gazetkach, radiu i w sklepach ALDI.

To nie jedyne działania, które sieć stosuje w ramach dbałości o środowisko, mądrego gospodarowania odpadami i niemarnowania żywności. W 2020 roku już 93% sklepów ALDI aktywnie oddawało żywność organizacjom charytatywnym. Odbiory wciąż realizowane są minimum 2-3 razy w tygodniu, a głównym beneficjentem jest Caritas Polska. Jako Grupa ALDI Nord przedsiębiorca zobowiązał się globalnie (w ramach całej organizacji) obniżyć emisje gazów cieplarnianych do końca 2021 roku o 40% w porównaniu z rokiem wyjściowym 2015. W tym celu sieć wyposaża swoje sklepy w ekologiczne oświetlenie LEDowe - obecnie 124 sklepy posiadają takie oświetlenie oraz instalacje fotowoltaiczne. ALDI zapowiada, że na opakowaniach marek własnych systematycznie będą pojawiać się oznakowania, które pozwolą na łatwą identyfikację tego, do jakiego pojemnika powinien trafić odpad, by mógł w łatwy sposób zostać poddany obróbce.

Źródło: ALDI Polska

www.aldi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764