logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Matych - nowy Creative Group Head w Polymusie

  PR 19.11.2014, przeczytano 813 razy

Sylwia Matych dołączyła do agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus, obejmując stanowisko Creative Group Head. Będzie odpowiedzialna za pracę zespołu kreatywnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-matych---nowy-creative-group-head-w-polymusie,23262,artykul.html

Sylwia Matych jest związana z reklamą od 12 lat. Karierę zaczynała jako copywriter w agencji Saatchi & Saatchi, obsługując m.in. takie marki jak: Toyota, Millennium, ING Nationale Nederlanden, Nestle, We-del. W kolejnych latach pracowała dla takich agencji jak Paralotna, Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), pełniąc funkcję Senior Copywritera. Przez ostatni czas była związana z agencją Unlimited BTL (Red8 Group), m.in. pracując przy projektach dla Coty, Ferrero Polska, GlaxoSmithKline, Polphar-ma, Zelmer.

Sylwia Matych jest laureatką konkursów KTR i Golden Arrow oraz m.in. autorką konceptu kampanii marki Oilatum Baby „Przytulenie ma znaczenie” uhonorowanej statuetką Impactor dla najlepszej Kampanii Społecznej Roku 2013.

Źródło: Polymus

www.polymus.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Polymus

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764