logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Matych - nowy Creative Group Head w Polymusie

  PR 19.11.2014, przeczytano 929 razy

Sylwia Matych dołączyła do agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus, obejmując stanowisko Creative Group Head. Będzie odpowiedzialna za pracę zespołu kreatywnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-matych---nowy-creative-group-head-w-polymusie,23262,artykul.html

Sylwia Matych jest związana z reklamą od 12 lat. Karierę zaczynała jako copywriter w agencji Saatchi & Saatchi, obsługując m.in. takie marki jak: Toyota, Millennium, ING Nationale Nederlanden, Nestle, We-del. W kolejnych latach pracowała dla takich agencji jak Paralotna, Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), pełniąc funkcję Senior Copywritera. Przez ostatni czas była związana z agencją Unlimited BTL (Red8 Group), m.in. pracując przy projektach dla Coty, Ferrero Polska, GlaxoSmithKline, Polphar-ma, Zelmer.

Sylwia Matych jest laureatką konkursów KTR i Golden Arrow oraz m.in. autorką konceptu kampanii marki Oilatum Baby „Przytulenie ma znaczenie” uhonorowanej statuetką Impactor dla najlepszej Kampanii Społecznej Roku 2013.

Źródło: Polymus

www.polymus.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Polymus

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
Perrier x Murakami już w Polsce
Nestlé Waters wprowadza na całym świecie, w tym w Polsce, limitowaną edycję kultowej marki wody mineralnej PERRIER, stworzoną we współpracy z ikonicznym artystą Takashi Murakami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764