logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Matych - nowy Creative Group Head w Polymusie

  PR 19.11.2014, przeczytano 848 razy

Sylwia Matych dołączyła do agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus, obejmując stanowisko Creative Group Head. Będzie odpowiedzialna za pracę zespołu kreatywnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-matych---nowy-creative-group-head-w-polymusie,23262,artykul.html

Sylwia Matych jest związana z reklamą od 12 lat. Karierę zaczynała jako copywriter w agencji Saatchi & Saatchi, obsługując m.in. takie marki jak: Toyota, Millennium, ING Nationale Nederlanden, Nestle, We-del. W kolejnych latach pracowała dla takich agencji jak Paralotna, Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), pełniąc funkcję Senior Copywritera. Przez ostatni czas była związana z agencją Unlimited BTL (Red8 Group), m.in. pracując przy projektach dla Coty, Ferrero Polska, GlaxoSmithKline, Polphar-ma, Zelmer.

Sylwia Matych jest laureatką konkursów KTR i Golden Arrow oraz m.in. autorką konceptu kampanii marki Oilatum Baby „Przytulenie ma znaczenie” uhonorowanej statuetką Impactor dla najlepszej Kampanii Społecznej Roku 2013.

Źródło: Polymus

www.polymus.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Polymus

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces autorskiego pomysłu marki Mitsubishi w Polsce
Sprzedażowy sukces w trudnych czasach pandemii jest efektem szybkich reakcji i stworzenia odpowiedniej strategii, dopasowanej do zachowań klientów. Innowacyjna strategia I działania polskiego oddziału Mitsubishi Motors, których elementem jest realizowana obecnie kampania #WakacjezMitsubishi okazały się sukcesem, potwierdzonym już przez lipcowe wyniki sprzedaży i...
Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting
Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH...
W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764