logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Matych dołączyła agencji On Board Think Kong

  PR 02.08.2022, przeczytano 504 razy
ilustracja

Do zespołu komunikacji korporacyjnej OBTK dołączyła Sylwia Matych, która objęła stanowisko PR Konsultantki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-matych-dolaczyla-agencji-on-board-think-kong,396790,artykul.html

Sylwia Matych przez kilkanaście lat była związana z branżą reklamową, gdzie zdobywała doświadczenia w obszarach strategii i komunikacji marketingowej oraz kreacji na stanowiskach copywriterskich. Pracowała przy projektach ATL, BTL i digital, jak również projektach z obszaru PR i HR. Wspierała komunikację takich marek jak: Medisept, Enerko Energy, Festool, Gynoxin, Little Tikes, Vet Expert, Nutricia, Danfoss, Oilatum, Hochland, Hewlett-Packard, Coty, Ferrero Polska, GlaxoSmithKline, Polpharma, Zelmer, Toyota, Bank Millennium, ING, Nestle oraz Wedel. Wiele z kampanii zostało nagrodzone w konkursach, m.in. w KTR, Golden Arrow i Impactor. W ostatnim czasie pracowała w  zespole PR odpowiadającym za prowadzenie biura prasowego InPost.

Sylwia Matych ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim i Zarządzanie Reklamą na Polish Open University w Warszawie.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764