logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Wojtkowska awansowała na Event Managera w Walk Events

  PR 17.04.2023, przeczytano 525 razy
ilustracja

Sylwia Wojtkowska, dotychczas Event Executive w agencji Walk Events, awansowała na stanowisko Event Managera. Z firmą związana jest od kwietnia 2022 roku. Obecnie odpowiedzialna jest za przygotowywanie ofert, kompleksową produkcję i realizację wydarzeń, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz współpracę z dostawcami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-wojtkowska-awansowala-na-event-managera-w-walk-events,399644,artykul.html

Jej ulubioną formą są eventy o charakterze rozrywkowym i kulturalnym. Do swoich największych realizacji w Walk Events zalicza m.in.: zeszłoroczną premierę nowego modelu Lamborghini Urusa Performante, POP-UP dla nowej linii perfum Replica Maison Margiela, który rok temu zagościł w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia, crossowe wyzwanie Porsche x Ducati x Cranchi pod hasłem „Challenge Yourself”, które odbyło się w Iławie w 2022 roku, a także wsparcie przy produkcji pierwszych polskich zimowych zawodów surferskich Cold waves by Porsche, które odbyły się we Władysławowie w marcu 2023 roku.

Podstawą jej dziesięcioletniego doświadczenia są kampanie realizowane w obszarze PR. Kreatywność i umiejętności Sylwii Wojtkowskiej zamieniły się w dwie nominacje i nagrodę „Złotego Spinacza” (2014 i 2016). Przed Walk Events pracowała m.in. w agencji Plej, w której przed blisko dwa lata zajmowała się kreacją wydarzeń jako Creative Manager.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764