
Sylwia Wojtkowska, dotychczas Event Executive w agencji Walk Events, awansowała na stanowisko Event Managera. Z firmą związana jest od kwietnia 2022 roku. Obecnie odpowiedzialna jest za przygotowywanie ofert, kompleksową produkcję i realizację wydarzeń, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz współpracę z dostawcami.
Jej ulubioną formą są eventy o charakterze rozrywkowym i kulturalnym. Do swoich największych realizacji w Walk Events zalicza m.in.: zeszłoroczną premierę nowego modelu Lamborghini Urusa Performante, POP-UP dla nowej linii perfum Replica Maison Margiela, który rok temu zagościł w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia, crossowe wyzwanie Porsche x Ducati x Cranchi pod hasłem „Challenge Yourself”, które odbyło się w Iławie w 2022 roku, a także wsparcie przy produkcji pierwszych polskich zimowych zawodów surferskich Cold waves by Porsche, które odbyły się we Władysławowie w marcu 2023 roku.
Podstawą jej dziesięcioletniego doświadczenia są kampanie realizowane w obszarze PR. Kreatywność i umiejętności Sylwii Wojtkowskiej zamieniły się w dwie nominacje i nagrodę „Złotego Spinacza” (2014 i 2016). Przed Walk Events pracowała m.in. w agencji Plej, w której przed blisko dwa lata zajmowała się kreacją wydarzeń jako Creative Manager.
Źródło: Walk