logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Zdulska dołącza do działu marketingu Payback Polska

  PR 12.06.2019, przeczytano 211 razy

W maju br. do zespołu marketingu PAYBACK Polska dołączyła Sylwia Zdulska obejmując stanowisko Marketing and Brand Manager. Do jej zadań będzie należało efektywne pozycjonowanie marki PAYBACK na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji do partnerów Programu, by mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele sprzedażowe poprzez wzmacnianie relacji z klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-zdulska-dolacza-do-dzialu-marketingu-payback-polska,382859,artykul.html

Sylwia Zdulska swoje kompetencje zawodowe w ostatnich latach  rozwijała w branży ubezpieczeniowej. Pracowała dla takich międzynarodowych firm jak Generali, AXA, Liberty Direct i Aviva, odpowiadając  za planowanie i realizację działań marketingowych, brandingowych i komunikacyjnych. Przed związaniem się z rynkiem ubezpieczeniowym pracowała w agencjach reklamowych, dbając o wizerunek klientów z branży FMCG, bankowej, farmaceutycznej oraz telekomunikacyjnej. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing.

- Przez ostatnie lata byłam ściśle związana z segmentem ubezpieczeń, dlatego też praca dla PAYBACK stanowi dla mnie zarówno wyzwanie, jak i stwarza warunki do rozwoju nowych kompetencji. Dziś program bonusowy jest doskonałym narzędziem do komunikacji z klientem, dzięki któremu możemy informować go o różnorodnych akcjach i przygotowywać spersonalizowane oferty. Multipartnerskość natomiast pozwala wyróżnić się na rynku, a konsumentom daje unikalną możliwość bycia nagradzanym niemal każdego dnia – mówi Sylwia Zdulska.

- Bardzo się cieszę, że do mojego zespołu dołącza osoba z tak dużym doświadczeniem w marketingu jak Sylwia. Obserwując nieustanny rozwój naszego Programu zdecydowaliśmy się wzmocnić niezwykle ważny dział w naszej firmie, który stara się jak najlepiej poznawać uczestników Programu, by dawać im radość ze zbierania punktów PAYBACK. Mam nadzieję, że wraz z przyjściem Sylwii zaproponujemy naszym uczestnikom jeszcze bardziej angażujące działania, które sprawią, że ich zakupy będą jeszcze przyjemniejsze, a nasi partnerzy zyskają nowe grono zadowolonych i lojalnych klientów – dodaje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.

Źródło: PAYBACK Polska

www.payback.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764