logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Symfonia wybiera SEC Newgate CEE

  PR 23.06.2021, przeczytano 194 razy

Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/symfonia-wybiera-sec-newgate-cee,392005,artykul.html

Symfonia to jeden z największych polskich producentów systemów ERP, który od 25 lat tworzy programy wspierające optymalizację biznesu polskich małych i średnich firm. W marcu tego roku firma zmieniła inwestora. Za 325 mln zł do Grupy Sage przejął ją fundusz Mid Europa Partners, który specjalizuje się w inwestowaniu w czempiony zakorzenione w Europie Środkowo-Wschodniej w szybko rozwijających się sektorach, m.in. nowych technologii. Symfonia dołączyła do grona najbardziej innowacyjnych polskich firm - Allegro, Displate i Intive - w które w ostatnim czasie zainwestowała Mid Europa Partners.

SEC Newgate CEE wesprze kompleksowo markę Symfonia w projektach komunikacyjnych skierowanych do polskich firm w ramach kampanii „Optymizacja”. Agencja odpowiada za komunikację 360° - działania reklamowe, digital oraz Public Relations.

– Symfonia od lat prowadzi działania edukacyjne promując w Polsce transformację cyfrową. Cieszę się, że jako Agencja możemy wesprzeć naszego Klienta w jego długoterminowej strategii podnoszenia poziomu cyfryzacji sektora MŚP i jej komunikowaniu – mówi Sebastian Hejnowski, Prezes Zarządu SEC Newgate CEE. - Podejmowane przez nas wspólnie działania informacyjne mają szczególny wymiar zwłaszcza teraz, kiedy polskie firmy – po kilkunastu ostatnich miesiącach – dziś śmielej mogą inwestować w cyfryzację i wykorzystać szanse, jakie daje in aktualny wzrost gospodarczy – dodaje.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764