logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Symfonia wybiera SEC Newgate CEE

  PR 23.06.2021, przeczytano 512 razy

Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/symfonia-wybiera-sec-newgate-cee,392005,artykul.html

Symfonia to jeden z największych polskich producentów systemów ERP, który od 25 lat tworzy programy wspierające optymalizację biznesu polskich małych i średnich firm. W marcu tego roku firma zmieniła inwestora. Za 325 mln zł do Grupy Sage przejął ją fundusz Mid Europa Partners, który specjalizuje się w inwestowaniu w czempiony zakorzenione w Europie Środkowo-Wschodniej w szybko rozwijających się sektorach, m.in. nowych technologii. Symfonia dołączyła do grona najbardziej innowacyjnych polskich firm - Allegro, Displate i Intive - w które w ostatnim czasie zainwestowała Mid Europa Partners.

SEC Newgate CEE wesprze kompleksowo markę Symfonia w projektach komunikacyjnych skierowanych do polskich firm w ramach kampanii „Optymizacja”. Agencja odpowiada za komunikację 360° - działania reklamowe, digital oraz Public Relations.

– Symfonia od lat prowadzi działania edukacyjne promując w Polsce transformację cyfrową. Cieszę się, że jako Agencja możemy wesprzeć naszego Klienta w jego długoterminowej strategii podnoszenia poziomu cyfryzacji sektora MŚP i jej komunikowaniu – mówi Sebastian Hejnowski, Prezes Zarządu SEC Newgate CEE. - Podejmowane przez nas wspólnie działania informacyjne mają szczególny wymiar zwłaszcza teraz, kiedy polskie firmy – po kilkunastu ostatnich miesiącach – dziś śmielej mogą inwestować w cyfryzację i wykorzystać szanse, jakie daje in aktualny wzrost gospodarczy – dodaje.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764