logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sympozjum TypeTalks 2011

   25.05.2011, przeczytano 1541 razy
ilustracja

Tegoroczne dwudniowe sympozjum TypeTalks odbędzie się w Poznaniu w dniach 18-19 czerwca 2011.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sympozjum-typetalks-2011,12595,artykul.html

Tradycyjnym tematem konferencji jest pismo i typografia, zaś w tym roku ma także zostać położony większy nacisk na społeczny aspekt samego sympozjum. Podczas dwóch dni poznańskiego spotkania odbywać się będą wystawy, wieczór krótkich typo-prezentacji (TypeShorts), spotkania towarzyskie i seria wykładów.

Rejestrację oraz szczegółowe informacje znaleźć można na stronie typetalks.org. Ilość miejsc jest ograniczona.

Dzień pierwszy
Nastąpi otwarcie wystaw towarzyszących oraz odbędzie się TypeShorts – wieczór trwających dokładnie 321 sekund typo-prezentacji, podczas których projektanci krojów i typografowie będą prezentować swoje prace. Prezentacje odbędą się w nieformalnej atmosferze klubokawiarni Meskalina. Aktualna lista uczestników TypeShorts dostępna jest na stronie sympozjum.

Dzień drugi 
Główna część sympozjum - wykłady w Auli Uniwersytetu Artystycznego:

  • Indra Kupferschmid (DE) - Mniej znane kroje Georga Trumpa
  • Jacek Mrowczyk (PL) - Kto jest kim w polskim type designie
  • Martin Tiefenthaler (AT) - O emocjonalnym wpływie dobrej i złej typografii
  • Jasso Lamberg (FI) - Projektant informacji z codziennym deadlinem
  • Lucas de Groot (DE/NL) - Projektowanie dużych rodzin krojów pisma
  • Adam Twardoch (PL/DE) - Zautomatyzowana typografia wysokiej jakości: sprawozdanie z doświadczeń
  • Akiem Helmling, Underware (DE/NL) - Carry on


Po wykładach uczestników sympozjum odbędzie się otwarcie wystawy i wieczorek towarzyski.

Poznańskie TypeTalks organizowane są przy współpracy z Uniwersytetem Artystycznym oraz Fundacją ASP w Poznaniu.

Kurator wykładów: David Březina
Koordynator: Anna Giedryś
Uniwersytet Artystyczny: prof. Krzysztof Kochnowicz, Viktoriya Gadomska-Grabowska, Justyna Brzostowska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: Ancymonic

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764