logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sympozjum TypeTalks 2011

   25.05.2011, przeczytano 1429 razy
ilustracja

Tegoroczne dwudniowe sympozjum TypeTalks odbędzie się w Poznaniu w dniach 18-19 czerwca 2011.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sympozjum-typetalks-2011,12595,artykul.html

Tradycyjnym tematem konferencji jest pismo i typografia, zaś w tym roku ma także zostać położony większy nacisk na społeczny aspekt samego sympozjum. Podczas dwóch dni poznańskiego spotkania odbywać się będą wystawy, wieczór krótkich typo-prezentacji (TypeShorts), spotkania towarzyskie i seria wykładów.

Rejestrację oraz szczegółowe informacje znaleźć można na stronie typetalks.org. Ilość miejsc jest ograniczona.

Dzień pierwszy
Nastąpi otwarcie wystaw towarzyszących oraz odbędzie się TypeShorts – wieczór trwających dokładnie 321 sekund typo-prezentacji, podczas których projektanci krojów i typografowie będą prezentować swoje prace. Prezentacje odbędą się w nieformalnej atmosferze klubokawiarni Meskalina. Aktualna lista uczestników TypeShorts dostępna jest na stronie sympozjum.

Dzień drugi 
Główna część sympozjum - wykłady w Auli Uniwersytetu Artystycznego:

  • Indra Kupferschmid (DE) - Mniej znane kroje Georga Trumpa
  • Jacek Mrowczyk (PL) - Kto jest kim w polskim type designie
  • Martin Tiefenthaler (AT) - O emocjonalnym wpływie dobrej i złej typografii
  • Jasso Lamberg (FI) - Projektant informacji z codziennym deadlinem
  • Lucas de Groot (DE/NL) - Projektowanie dużych rodzin krojów pisma
  • Adam Twardoch (PL/DE) - Zautomatyzowana typografia wysokiej jakości: sprawozdanie z doświadczeń
  • Akiem Helmling, Underware (DE/NL) - Carry on


Po wykładach uczestników sympozjum odbędzie się otwarcie wystawy i wieczorek towarzyski.

Poznańskie TypeTalks organizowane są przy współpracy z Uniwersytetem Artystycznym oraz Fundacją ASP w Poznaniu.

Kurator wykładów: David Březina
Koordynator: Anna Giedryś
Uniwersytet Artystyczny: prof. Krzysztof Kochnowicz, Viktoriya Gadomska-Grabowska, Justyna Brzostowska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: Ancymonic

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital News Report 2021 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce po raz kolejny zajmuje Onet, który spośród polskich portali internetowych o największym zasięgu w Polsce, cieszy się również największym zaufaniem...
Newline Flex – możliwości dotykowego monitora na biurko
Widzisz Newline Flex – myślisz wygoda! Ten monitor jest odpowiedzą na wszystkie cyfrowe potrzeby. Jego możliwości sprawią, że zrozumiesz czym naprawdę jest komfort pracy.
Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Kolejne wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764