logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synchro.lab wchodzi na scenę komunikacji marketingowej

  PR 06.06.2016, przeczytano 999 razy

Zacieranie się różnic między markami, natłok komunikatów i zmiany demograficzne powodują, że marketerzy coraz częściej korzystają z nowych technologii, aby skutecznie komunikować się z konsumentami. Dlatego powołaliśmy innowacyjną i niezależną strukturę w grupie Jet Line – SYNCHRO.LAB


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synchro.lab-wchodzi-na-scene-komunikacji-marketingowej,28818,artykul.html

SYNCHRO.LAB to laboratorium komunikacyjne. Jego celem jest realizacja takich projektów, które poprzez wywołanie pozytywnych emocji i doświadczeń u odbiorców komunikatu, ukazują użyteczność marek i przynoszą konkretny, policzalny efekt marketerom. SYNCHRO.LAB realizuje już pierwsze projekty. Są nimi np.: sklepy mobilne zapewniające bezpłatny dostęp do internetu, aranżacje przestrzeni wewnętrznej czy interaktywne ogrodzenia inwestycji deweloperskich. Wkrótce pojawią się nowe projekty, m.in. wykorzystujące VR, holografię i beacony.

Laboratorium ma własne zaplecze wykonawcze i zespół zarządzający projektami. Integruje komunikacyjne potrzeby marek z kreatywną pracą twórców i projektantów.

Na czele zespołu SYNCHRO.LAB stanął Radek Miklaszewski, związany z branżą komunikacji marketingowej, wcześniej odpowiedzialny za rozwój takich agencji jak OMD, TBWA oraz WALK. Szefem produkcji jest Andrzej Maszewski, od lat związany z branżą OOH, innowator, projektant i realizator m.in. interaktywnych i mobilnych form ekspozycji reklamowej.

Źródło: Jet Line

www.synchrolab.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764