Zacieranie się różnic między markami, natłok komunikatów i zmiany demograficzne powodują, że marketerzy coraz częściej korzystają z nowych technologii, aby skutecznie komunikować się z konsumentami. Dlatego powołaliśmy innowacyjną i niezależną strukturę w grupie Jet Line – SYNCHRO.LAB
SYNCHRO.LAB to laboratorium komunikacyjne. Jego celem jest realizacja takich projektów, które poprzez wywołanie pozytywnych emocji i doświadczeń u odbiorców komunikatu, ukazują użyteczność marek i przynoszą konkretny, policzalny efekt marketerom. SYNCHRO.LAB realizuje już pierwsze projekty. Są nimi np.: sklepy mobilne zapewniające bezpłatny dostęp do internetu, aranżacje przestrzeni wewnętrznej czy interaktywne ogrodzenia inwestycji deweloperskich. Wkrótce pojawią się nowe projekty, m.in. wykorzystujące VR, holografię i beacony.
Laboratorium ma własne zaplecze wykonawcze i zespół zarządzający projektami. Integruje komunikacyjne potrzeby marek z kreatywną pracą twórców i projektantów.
Na czele zespołu SYNCHRO.LAB stanął Radek Miklaszewski, związany z branżą komunikacji marketingowej, wcześniej odpowiedzialny za rozwój takich agencji jak OMD, TBWA oraz WALK. Szefem produkcji jest Andrzej Maszewski, od lat związany z branżą OOH, innowator, projektant i realizator m.in. interaktywnych i mobilnych form ekspozycji reklamowej.
Źródło: Jet Line