logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synchro.lab wchodzi na scenę komunikacji marketingowej

  PR 06.06.2016, przeczytano 854 razy

Zacieranie się różnic między markami, natłok komunikatów i zmiany demograficzne powodują, że marketerzy coraz częściej korzystają z nowych technologii, aby skutecznie komunikować się z konsumentami. Dlatego powołaliśmy innowacyjną i niezależną strukturę w grupie Jet Line – SYNCHRO.LAB


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synchro.lab-wchodzi-na-scene-komunikacji-marketingowej,28818,artykul.html

SYNCHRO.LAB to laboratorium komunikacyjne. Jego celem jest realizacja takich projektów, które poprzez wywołanie pozytywnych emocji i doświadczeń u odbiorców komunikatu, ukazują użyteczność marek i przynoszą konkretny, policzalny efekt marketerom. SYNCHRO.LAB realizuje już pierwsze projekty. Są nimi np.: sklepy mobilne zapewniające bezpłatny dostęp do internetu, aranżacje przestrzeni wewnętrznej czy interaktywne ogrodzenia inwestycji deweloperskich. Wkrótce pojawią się nowe projekty, m.in. wykorzystujące VR, holografię i beacony.

Laboratorium ma własne zaplecze wykonawcze i zespół zarządzający projektami. Integruje komunikacyjne potrzeby marek z kreatywną pracą twórców i projektantów.

Na czele zespołu SYNCHRO.LAB stanął Radek Miklaszewski, związany z branżą komunikacji marketingowej, wcześniej odpowiedzialny za rozwój takich agencji jak OMD, TBWA oraz WALK. Szefem produkcji jest Andrzej Maszewski, od lat związany z branżą OOH, innowator, projektant i realizator m.in. interaktywnych i mobilnych form ekspozycji reklamowej.

Źródło: Jet Line

www.synchrolab.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój z nową kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”
W maju br. wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Marka w tegorocznych spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego organizmu, dlatego tak ważne jest, by sięgać po tę, która najlepiej będzie odpowiadała na...
More Bananas obchodzi V urodziny
Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.
Kolejni Top dostawcy i dodatkowa przestrzeń targowa – Festiwaldruku.pl rośnie w siłę
EPSON, GRAFMASZ oraz MBR – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. Co więcej, organizator powiększył przestrzeń targową o kolejne 1200 m2 – to odpowiedź na rosnące zainteresowanie targami.
W ciągu roku pandemia uwypukliła 3 nowe kategorie konsumentów
Najnowsze badanie preferencji konsumenckich pokazuje, że jedna czwarta z nas jest rozważna i pragmatyczna. Chce nabywać jak najtaniej markowe produkty. Z kolei prawie jedna piąta to zakupowi entuzjaści, podatni na opinie influencerów. Kolejne dwie kategorie – shopperzy z przymusu i cenoholicy – są tak samo popularne. Jedną cechuje niechęć do kupowania, a drugą – koncentracja...
Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé
Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764