WIADOMOŚCI

Synergia sprawdza się już 10 lat – Synertime obchodzi urodziny

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 06.12.2017, przeczytano 223 razy
Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes zarządu agencji

Warszawska agencja Public Relations Synertime obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Jest to moment podsumowań, radości z osiągniętych sukcesów, ale także czas tworzenia ambitnych planów na następne lata!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergia-sprawdza-sie-juz-10-lat-–-synertime-obchodzi-urodziny,34749,artykul.html

Co działo się w Synertime przez te 10 lat? Bardzo wiele! W tym czasie agencja zrealizowała ponad 180 unikalnych projektów, za które otrzymała szereg prestiżowych nagród, m.in. za akcję edukacyjną „Żyj Smacznie i Zdrowo”, działania skierowane do blogosfery kulinarnej, eventy społeczne czy kampanie regionalne. Agencję doceniono także za prowadzenie komunikacji w social mediach wyróżniając jej profil w rankingach Press i Sotrender. Synertime to obecnie zgrany zespół 25 konsultantów, którzy realizują topowe projekty dla klientów z branży FMCG, edukacyjnej oraz innowacji w biznesie.

Dla branży public relations agencja Synertime zorganizowała konkurs z atrakcyjną nagrodą w postaci miejskiego roweru w firmowych barwach. Aby go zdobyć, trzeba było przesłać kreatywne życzenia z okazji okrągłej rocznicy firmy. Rezultat przerósł najśmielsze oczekiwania – Do Synertime spłynęło ponad 40 zgłoszeń, a całe wydarzenie zaowocowało wielkim poruszeniem w mediach społecznościowych, ponieważ post o konkursie wygenerował prawie 300 reakcji docierając do ponad 20 tys. odbiorców z branży PR! – z radością mówi Ewa Kaczmarek – wiceprezes agencji. Rower Synertime trafił do Natalii Ziętowskiej, której animacja z życzeniami dla Synertime zachwyciła całą firmę.

Za każdym osiągnięciem stoją ludzie i w tym przypadku nie było inaczej. Jednak połączenie, które 10 lat temu przyczyniło się do powstania agencji w obecnym kształcie zdecydowanie nie było oczywiste. Ogień i woda – tak w jednym zdaniu można nazwać dwie zupełnie różne osobowości,  które tworzyły agencję niemal od jej początku. Barbara Labudda-Krysztofczyk i Ewa Kaczmarek były i są tak różne, jak tylko można sobie to wyobrazić. Ewa – siła spokoju i opanowania. Barbara to ciągłe wrzenie, wulkan energii. Obie należały do kadry menadżerskiej firmy i codziennie ze sobą współpracowały. Dwa różne temperamenty uzupełniając się nawzajem stworzyły duet, który zaowocował efektem synergii – czyli wartością dodaną, z której korzystają każdego dnia klienci. – Przez 10 lat utwierdziłyśmy się w przekonaniu, że stawianie na kreatywną współpracę i dobrą energię to klucz do sukcesu, a połączenie wynikające z przeciwieństw, mimo pewnych trudności, ostatecznie owocuje niecodziennymi kreacjami – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes zarządu agencji.

W portfolio klientów Synertime znajdują się największe marki na rynku np. Nestlé Polska, Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, TenderHut, Budimex, Expander, Energa, Ruch SA, ale też ważne organizacje takie, jak Ministerstwo Finansów, Ambasada Turcji, Ambasada Węgier, Polska Federacja Producentów Żywności itd. Agencja świadczy pełen wachlarz usług z zakresu public relations, korzystając przy tym z najnowszych narzędzi oraz metod. – Specjalizujemy się w projektach lifestylowych, edukacyjnych i żywieniowych. Nasze zespoły świetnie radzą sobie także z tematyką nowych technologii, ale tak naprawdę nie boimy się żadnych tematów i z niecierpliwością oczekujemy kolejnych wyzwań – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu agencji.

Agencja przykłada szczególną wagę do rozwoju działalności w obszarze social mediów. – Mamy oddzielny dział digital, który zapewnia kompleksową obsługę w zakresie obsługi profilów społecznościowych. Do dyspozycji klientów jest zespół copywriterów, grafików oraz specjalistów od kampanii reklamowych pracujący pod okiem doświadczonego menadżera social media. Dzięki temu nasi klienci dostają kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, co wielokrotnie doceniły media branżowe, wyróżniając prowadzone przez nas profile – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk. Agencja zatrudnia obecnie 25 konsultantów, którzy realizują różnorodne projekty w ramach 4 zespołów PR-owych i jednego zespołu digital. – Zatrudniamy ludzi z pasją, którzy do swojej pracy podchodzą codziennie z nową porcją energii i pomysłów. Przekrój przez różne charaktery i osobowości sprawia, że w naszej firmie wrze bezustannie, a z tych burz i dyskusji rodzą się najlepsze pomysły – dodaje Ewa Kaczmarek.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 15.12.2017, 116 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone