logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic: kampania promująca program „Drunk History – Pół litra historii”

  PR 27.11.2018, przeczytano 534 razy
ilustracjastrzałka

Synergic realizuje kolejną kampanię dla Comedy Central, z wykorzystaniem ciekawych miejskich nośników reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic%3A-kampania-promujaca-program-_drunk-history-%E2%80%93-pol-litra-historii_,380298,artykul.html

"Drunk History – Pół litra historii" jest polską wersją popularnego w Stanach Zjednoczonych programu komediowego o analogicznym tytule. Satyryczna formuła oparta jest na snuciu przez znane osoby, które są lekko stymulowane alkoholem alternatywnych wersji prawdziwych wydarzeń historycznych. Reżyserem polskiej wersji komedii jest Jan Macierewicz.

Kampania reklamująca premierę drugiego sezonu „Drunk History” emitowanego realizowana jest w największych miastach: w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Gdańsku. Skoncentrowano się na stricte miejskich nośnikach: przejścia podziemne, paczkomaty czy biletomaty. Wzmocniono działania na dworcach, umieszczając nośniki typu citylight i backlight. Spoty emitowane są również w fitness klubach i uczelniach wyższych, oraz na 108 ekranach autobusów miejskich. Kampania, kierowana do mieszkańców dużych miast, ma na celu budowanie świadomości programu.

Komedia emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godzinie 22:00, z udziałem aktorów, znanych twarzy, influencerów czy polityków, gwiazd kabaretu i stand-upu. W odcinkach w roli narratorów pojawią się: Ewa Kasprzyk, Marcin Bosak, Laura Breszka, Janusz Chabior, Katarzyna Warnke, Ryszard Kalisz, Joanna Kołaczowska, Tomasz Karolak i Aleksander Milwiw-Baron. Z kolei w inscenizacjach historycznych widzowie zobaczą: Katarzynę Bujakiewicz, Leszka Lichotę, Michała Meyera czy Magdalenę Koleśnik.

- Reklamując na naszych nośnikach format satyryczny, komediowy jak w przypadku "Drunk History", podchodzimy do realizacji super profesjonalnie i poważnie. Kreacja wykorzystana na zasięgowych nośnikach koncentruje się mocno na popularnych postaciach i nazwiskach rozpoznawalnych osób, które zostały zaangażowane w produkcję drugiego sezonu. Gramy wyrazistym przekazem, aby pozostać w spójności z formułą programu – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764