logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic: kampania promująca program „Drunk History – Pół litra historii”

  PR 27.11.2018, przeczytano 306 razy
ilustracjastrzałka

Synergic realizuje kolejną kampanię dla Comedy Central, z wykorzystaniem ciekawych miejskich nośników reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic%3A-kampania-promujaca-program-_drunk-history-%E2%80%93-pol-litra-historii_,380298,artykul.html

"Drunk History – Pół litra historii" jest polską wersją popularnego w Stanach Zjednoczonych programu komediowego o analogicznym tytule. Satyryczna formuła oparta jest na snuciu przez znane osoby, które są lekko stymulowane alkoholem alternatywnych wersji prawdziwych wydarzeń historycznych. Reżyserem polskiej wersji komedii jest Jan Macierewicz.

Kampania reklamująca premierę drugiego sezonu „Drunk History” emitowanego realizowana jest w największych miastach: w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Gdańsku. Skoncentrowano się na stricte miejskich nośnikach: przejścia podziemne, paczkomaty czy biletomaty. Wzmocniono działania na dworcach, umieszczając nośniki typu citylight i backlight. Spoty emitowane są również w fitness klubach i uczelniach wyższych, oraz na 108 ekranach autobusów miejskich. Kampania, kierowana do mieszkańców dużych miast, ma na celu budowanie świadomości programu.

Komedia emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godzinie 22:00, z udziałem aktorów, znanych twarzy, influencerów czy polityków, gwiazd kabaretu i stand-upu. W odcinkach w roli narratorów pojawią się: Ewa Kasprzyk, Marcin Bosak, Laura Breszka, Janusz Chabior, Katarzyna Warnke, Ryszard Kalisz, Joanna Kołaczowska, Tomasz Karolak i Aleksander Milwiw-Baron. Z kolei w inscenizacjach historycznych widzowie zobaczą: Katarzynę Bujakiewicz, Leszka Lichotę, Michała Meyera czy Magdalenę Koleśnik.

- Reklamując na naszych nośnikach format satyryczny, komediowy jak w przypadku "Drunk History", podchodzimy do realizacji super profesjonalnie i poważnie. Kreacja wykorzystana na zasięgowych nośnikach koncentruje się mocno na popularnych postaciach i nazwiskach rozpoznawalnych osób, które zostały zaangażowane w produkcję drugiego sezonu. Gramy wyrazistym przekazem, aby pozostać w spójności z formułą programu – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764