logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic i Lech przekształcają przejście podziemne w showroom

  PR 26.07.2018, przeczytano 941 razy
ilustracjastrzałka

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, na zlecenie Zenith Optimedia realizuje kampanię „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach” dla marki Lech Premium (Kompania Piwowarska SABMiller). Realizacja będzie eksponowana do 15 sierpnia i zapewnia dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-i-lech-przeksztalcaja-przejscie-podziemne-w-showroom,37387,artykul.html

Przejście podziemne pod skrzyżowaniem Alei Jerozolimskich z ulicą Marszałkowską w Warszawie do połowy sierpnia przekształciło się w nowoczesny showroom z festiwalowym „vibem”. Wszystko to dzięki kampanii promującej konkurs, w którym można wygrać koszulki idealne na najpopularniejsze letnie festiwale w Polsce, takie jak Audioriver, czy OFF Festival.

Festiwale to najczęściej wakacje, słońce, odpowiednia „stylówka” i dobra muzyka – dlatego w ramach kampanii sufity pomalowano na wzór festiwalowego nieba, a wnęki zaaranżowano na designerski showroom. Wstawiono do nich gabloty świetlne z wyeksponowanymi koszulkami, które zostały zaprojektowane przez polskich artystów, wśród których znajdują się: Ola Osadzińska, Liskulą, Miss Pank, Dawid Ryski, Yadou, Zuza Sadlik.

Dodatkowo jedną z koszulek zaprojektował Jurek Owsiak, a jej wzór jest inspirowany festiwalem Pol’and’Rock, którego sponsorem jest marka Lech. W obydwóch tunelach przejścia podziemnego wykorzystano łącznie 16 witryn reklamujących t-shirty, a na ścianach umieszczono dodatkową grafikę informującą o konkursie. Aby wygrać jedną z zaprojektowanych koszulek należy kupić promocyjnego Leszka, następnie kod spod zawleczki, bądź kapsla wpisać na stronie internetowej i wziąć udział w muzycznym quizie.

Z ogromną satysfakcją realizujemy kampanie dla klientów ceniących i otwartych na nasze niestandardowe podejście do OOH. Tak jak w przypadku festiwalowej komunikacji dla marki Lech Premium. W swojej wymowie nośniki Synergic dają upust wakacyjnym wartościom w sposób jakościowy i efektowny” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: Synergic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764