logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic i Starcom realizują kampanię dla Grupy TVN i Discovery

  PR 28.09.2018, przeczytano 1205 razy
ilustracjastrzałka

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje rozbudowaną kampanię promocyjną trzech programów telewizyjnych dla wybranych stacji z portfolio Grupy TVN i Discovery Polska: Travel Channel, TTV oraz TVN Turbo. Działania zaplanowane do połowy października br. wykorzystują heterogeniczne nośniki reklamowe, dopasowane do zróżnicowanych grup celowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-i-starcom-realizuja-kampanie-dla-grupy-tvn-i-discovery,379551,artykul.html

Travel Channel od 4 października rusza z emisją premierowego cyklu „Jestem z Polski”. To nowa formuła, oparta m.in. na podróżniczych video-blogach i materiałach archiwalnych Polaków mieszkających za granicą. Bohaterowie w autentyczny sposób przedstawią swój osobisty punkt widzenia oraz nietuzinkowe podejście do poznawania innych miejsc i kultur. Nowy cykl pokaże świat widziany oczami rodaków mieszkających w Japonii, USA, Peru, Kolumbii, Brazylii i innych egzotycznych zakątkach świata. Promocyjny spot reklamowy emitowany jest na blisko 3 tysiącach ekranów LCD w 15 hotelach pięcio-i czterogwiazdkowych.

Licząc się ze skutecznością nośników typu fullback Grupa TVN zdecydowała się również na wykorzystanie powierzchni reklamowej około 90 pojazdów autobusowych. Kampania zrealizowana zostanie w 6 miastach (Łódź, Wrocław, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto oraz rejon GOP).

Telewizja TTV, rusza z cyklem „Rinke na krawędzi". To niezwykle osobisty projekt telewizyjny Rinke Rooyensa (producenta, reżysera, scenarzysty), który przez blisko rok wspierał bezdomnych do zmiany ich życia. Kampania reklamowa programu prowadzona jest na dworcach kolejowych oraz w przejściach podziemnych na terenie Warszawy, Gdańska i Poznania.

ilustracjastrzałka

W programie „Garaż Dudy” w TVN Turbo zostaną zaprezentowane spektakularne metamorfozy motoryzacyjne przygotowane przez Grześka Dudę, od lat konstruującego samochody rajdowe i wyścigowe, a szerszej publiczności znanego z sześciu sezonów „101 napraw”. W warsztacie Grześka Nissan 350Z zamieni się w Ferrari California, a Ford Mustang w wielozadaniowy samolot F-16 (prawie). Ekrany LCD emitujące spot reklamujący nową produkcję stacji pojawią się w 70 warsztatach samochodowych na terenie 15 miast.

Realizując kampanię we współpracy ze Starcom Polska dla wybranych premierowych programów telewizyjnych Grupy TVN i Discovery Polska postawiliśmy na sprofilowaną i jakościową konsumpcję treści reklamowej w niestandardowych lokalizacjach, pokrewnych z przekazem danego programu. Dlatego w ofercie znajdują się zarówno luksusowe hotele, jak i miejskie autobusy czy popularne warsztaty samochodowe. Bo tylko odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego" - przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: Synergic

www.synergicmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764