logo
WIADOMOŚCI

Synergic realizuje kampanię Tankuj24

Mateusz Zawiślak  PR 09.08.2017, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania aplikacji Tankuj24. Poprzez dobór unikalnych nośników autostradowych SYNERGIC w nowatorskiej formie trafia do grupy docelowej


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-realizuje-kampanie-tankuj24,33363,artykul.html

Z początkiem sierpnia wystartowała kampania Tankuj24, aplikacji stworzonej przez Unimot. Dzięki wykorzystaniu nośnika na autostradzie A1 przy wyjeździe z Gdańska w kierunku Łodzi SYNERGIC, lider niestandardowych rozwiązań reklamy OOH, jako jedyny trafia tak precyzyjnie z bezpośrednim przekazem do odbiorców.

Aplikacja mobilna Tankuj24 stworzona przez polskiego importera paliw spółkę UNIMOT S.A., to pierwsze w Europie rozwiązanie na smartfony i tablety, dzięki któremu można zaoszczędzić na paliwie kupowanym ON-LINE. Aplikacja umożliwia wyszukiwanie stacji z najlepszymi cenami oraz zakup paliwa z rabatem na każdy litr. Płatność w Tankuj24 odbywa się w sposób szybki i bezgotówkowy. Przykładowo, dzięki Tankuj24 podróżowanie popularną autostradą A1 może okazać się tańsze nawet o 30 zł.

Warto podkreślić, że z powodu rosnącej atrakcyjności turystycznej Pomorza zainteresowanie przejazdem rośnie z roku na rok. W ubiegłe wakacje z A1 skorzystało aż 4,3 mln pojazdów czyli o 300 tys. więcej niż rok wcześniej, a średnie dobowe natężenie ruchu w tym okresie wynosiło 70 tys. samochodów*. Biorąc pod uwagę, że taka tendencja się utrzymuje, nieprzypadkowo trwająca od sierpnia do września kampania testowa Tankuj24, będąca wstępem do kampanii ogólnopolskiej, skierowana jest właśnie do powracających znad morza.

Tak sprecyzowana grupa docelowa odbiorców wymaga właściwie dobranych nośników OOH.

– Rynek otwiera się na coraz bardziej jakościowe nośniki. Istotna jest kontekstowość miejsca. Związana z nią konsumpcja treści jest zupełnie inna i bardziej efektywna – mówi Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC. – Poprzez lokowanie reklamy aplikacji na nośniku autostradowym – naszym nowym produkcie, SYNERGIC po raz kolejny udowadnia, że wykorzystuje rozwiązania selektywnie docierające do poszczególnych grup, umacniając tym samym pozycję lidera w branży – dodaje.

* Źródło: Wyborcza.pl Trójmiasto
SYNERGIC

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone