logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic realizuje kampanię z wykorzystaniem lotnisk dla Mini Countryman

  PR 31.01.2018, przeczytano 589 razy
ilustracjastrzałka

Już od kilku dni pasażerowie regionalnych portów lotniczych są świadkami unikalnej kampanii reklamowej dla MINI realizowanej przez Synergic we współpracy z domem mediowym Initiative Media, odpowiedzialnym za całość kampanii. Działania reklamowe na lotniskach mają charakter wielopoziomowy - od użycia klasycznego brandingu ścian po nowatorskie wykorzystanie technologii LCD, citylightów i backlightów w miejscach najczęściej odwiedzanych przez pasażerów i potrwają do końca lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-realizuje-kampanie-z-wykorzystaniem-lotnisk-dla-mini-countryman,35265,artykul.html

Do realizacji projektu MINI wybrano lotniska regionalne we Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie. Na lotnisku we Wrocławiu pasy odbioru bagażu wyposażono w backlighty, natomiast w hali odlotów wkomponowano citylighty zapewniając najwyższą jakość ekspozycji. Wyłącznie w Poznaniu wdrożono efektowny branding ściany przy kontroli bezpieczeństwa o rozmiarach 8x3m oraz wykorzystano halę odlotów i umieszczono nośniki typu backlight. Wykorzystanie 14 nośników cyfrowych LCD zastosowano w Gdańsku, zarówno w hali bagażowej, jak i na terenie całego lotniska. Krakowskie hale odlotów i przylotów zostały wyposażone w trzy nośniki typu citylight oraz jedną reklamową ściankę wielkości 6mx2m. W Szczecinie natomiast zdecydowano się na dwie tego typu ścianki. Katowice zostały wyposażone w pakiet czterech proporców wielkości 1,3mx2m w różnych częściach lotniska. Rozmach kampanii i skala działań jest duża, a sposób ekspozycji nośników bardzo efektowny.

Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania lotnisk jako efektywnej przestrzeni dla realizacji kampanii OOH.

- W roku 2017 regionalne porty lotnicze obsłużyły około 18% więcej pasażerów niż w roku poprzednim. Zdecydowaną maksymą w Synergic jest podkreślanie, że kontekstowość miejsca jest kluczowym czynnikiem wpływającym na odbiór przekazu reklamowego, a do takich z pewnością należą lotniska, gdzie konsumpcja treści ma charakter bardzo jakościowy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Klient dał się przekonać do tego niestandardowego podejścia. – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764