logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic realizuje rozbudowaną kampanię OOH dla Itaka

  PR 14.05.2018, przeczytano 1172 razy
ilustracjastrzałka

ITAKA intensywnie wykorzystuje wiosenno-letni czas na promocję sztandarowych kierunków wakacyjnych. Z początkiem maja w największych miastach w Polsce ruszyła kampania z użyciem wielopoziomowych nośników reklamowych realizowana przez Synergic. Promująca wyjazdy do Grecji akcja skupia się na prezentacji bogatej oferty all inclusive, malowniczych plaż i barwnego klimatu Grecji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-realizuje-rozbudowana-kampanie-ooh-dla-itaka,36491,artykul.html

Dla wielu osób weekend majowy jest pierwszą w roku okazją do dłuższego odpoczynku. Według analiz wyszukiwarki kayak.pl, Polacy równie często wykorzystują ten moment na zagraniczne podróże, jak i wybierają wypoczynek lokalny. Maj jest zatem idealnym momentem na realizację kampanii z użyciem nośników umiejscowionych w kluczowych punktach transferowych podróżujących - na dworcach PKP i na lotniskach.

W kampanii użyto zróżnicowanych nośników na dworcach PKP i portach lotniczych oraz branding autobusów miejskich. Dworce PKP we Wrocławiu i Katowicach zostały wyposażone w banery na peronach, ekspozycje w postaci kubików oraz wyklejonej banerem reklamowym antresoli. Porty lotnicze znajdujące się w Katowicach i Gdańsku wyposażono w nośniki typu backlight oraz ekrany LCD. Zdecydowano się także wykorzystać nośniki typu transit z wykorzystaniem komunikacji miejskiej. W Warszawie i Poznaniu wyklejono łącznie 65 autobusów reklamujących wyjazd do Grecji. Dzięki temu reklama osiągnie szerszy zasięg oddziaływania, a co za tym idzie – zwiększenie skuteczności przekazu.

- Niezmiennie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i oferujemy im niestandardowe i kompleksowe rozwiązania. Cieszy nas fakt kolejnej ciekawej realizacji dla biura podróży ITAKA. Przygotowana kampania stanowi wyważoną całość między nowoczesnymi a tradycyjnymi narzędziami komunikacji OOH – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

- We właściwym czasie, we właściwym miejscu, do właściwego audytorium – to idealne określenie naszej kampanii i współpracy z Synergic. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na nośniki reklamowe proponowane przez Synergic również w projekcie realizowanym z Narodową Grecką Organizacją Turystyczną – przekonuje Adam Banczerowski, Menadżer ds. Rozwoju ITAKA.  

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764