logo
WIADOMOŚCI

Synergic realizuje świąteczną kampanię Wizz Air na lotniskach

  PR 07.12.2017, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

W okresie okołoświątecznym linie lotnicze Wizz Air reklamują specjalną ofertę lotów, której motywem przewodnim jest zaproszenie na tradycyjne niemieckie Jarmarki Świąteczne w Bochum i Dortmundzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-realizuje-swiateczna-kampanie-wizz-air-na-lotniskach,34765,artykul.html

Za realizację i zakup kampanii z użyciem jakościowych nośników na lotniskach regionalnych odpowiada Synergic, z wykorzystaniem kreacji przygotowanej przez niemiecką agencję.

Kampania reklamowa z użyciem citylithów, backlightów i monitorów LCD widoczna jest na lotniskach w Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu. Jest to pierwsza tej skali kampania impactowa z wykorzystaniem różnorakich formatów i pełnej przestrzeni oraz stref lotnisk – hale przylotów i odlotów (Gdańsk, Katowice), hala ogólnodostępna (Katowice). Natomiast na lotnisku we Wrocławiu reklamy są widoczne w hali odlotów, na zewnętrznej części lotniska z włączeniem wiaty przystankowej, parkingu, przy wjedzie na lotnisko oraz wejściu do terminala.

- Okres okołoświąteczny to idealny moment na rozszerzenie oferty lotniczej i promowanie połączeń dla turystów z Polski związanych z tradycyjnymi niemieckimi Weihnachtsmark. Świąteczne atrakcje przyciągają całe rodziny, są świetną okazją do wspólnego przeżycia atmosfery świąt oraz dają możliwości zakupienia prezentów i poznania kultury oraz lokalnych specjałów kulinarnych. Cieszy nas, że już drugi rok z rzędu w tym świątecznym czasie Wizz Air zdecydował się na realizację kampanii z użyciem naszych jakościowych nośników na lotniskach –
powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone