logo
WIADOMOŚCI

Synergic realizuje świąteczną kampanię Wizz Air na lotniskach

Mateusz Zawiślak  PR 07.12.2017, przeczytano 214 razy
ilustracjastrzałka

W okresie okołoświątecznym linie lotnicze Wizz Air reklamują specjalną ofertę lotów, której motywem przewodnim jest zaproszenie na tradycyjne niemieckie Jarmarki Świąteczne w Bochum i Dortmundzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-realizuje-swiateczna-kampanie-wizz-air-na-lotniskach,34765,artykul.html

Za realizację i zakup kampanii z użyciem jakościowych nośników na lotniskach regionalnych odpowiada Synergic, z wykorzystaniem kreacji przygotowanej przez niemiecką agencję.

Kampania reklamowa z użyciem citylithów, backlightów i monitorów LCD widoczna jest na lotniskach w Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu. Jest to pierwsza tej skali kampania impactowa z wykorzystaniem różnorakich formatów i pełnej przestrzeni oraz stref lotnisk – hale przylotów i odlotów (Gdańsk, Katowice), hala ogólnodostępna (Katowice). Natomiast na lotnisku we Wrocławiu reklamy są widoczne w hali odlotów, na zewnętrznej części lotniska z włączeniem wiaty przystankowej, parkingu, przy wjedzie na lotnisko oraz wejściu do terminala.

- Okres okołoświąteczny to idealny moment na rozszerzenie oferty lotniczej i promowanie połączeń dla turystów z Polski związanych z tradycyjnymi niemieckimi Weihnachtsmark. Świąteczne atrakcje przyciągają całe rodziny, są świetną okazją do wspólnego przeżycia atmosfery świąt oraz dają możliwości zakupienia prezentów i poznania kultury oraz lokalnych specjałów kulinarnych. Cieszy nas, że już drugi rok z rzędu w tym świątecznym czasie Wizz Air zdecydował się na realizację kampanii z użyciem naszych jakościowych nośników na lotniskach –
powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 159 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone