logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

  PR 18.05.2017, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

SYNERGIC kontynuuje realizację planu rozwoju i dywersyfikację swoich produktów, a poprzez pierwszą, ogólnopolską kampanię dla Grupy Żywiec wchodzi na rynek reklamy bankomatowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-rozszerza-oferte-reklamowa-o-emisje-na-ekranach-bankomatow-,32525,artykul.html

- Naszym celem jest bycie liderem na wzrastających rynkach. Wykorzystujemy miks rozwiązań, które selektywnie docierają do poszczególnych grup. Szukamy obszarów jeszcze mało zagospodarowanych – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC, podkreślając jednocześnie, że rok 2017 to dla OOH dalszy proces specjalizacji oraz większy nacisk na zintegrowane kampanie  wielokanałowe. - Rynek otwiera się na coraz to bardziej jakościowe nośniki. Istotna jest kontekstowość miejsca. Związana z nią konsumpcja treści jest zupełnie inna i bardziej jakościowa – dodaje.

Emisja reklam na ekranach bankomatów zapewnia szeroki zasięg i efektywność, a poprzez wybór lokalizacji urządzeń możliwe jest dotarcie do konkretnej grupy docelowej odbiorców. Nic dziwnego, że Grupa Żywiec korzysta z takiej formy promocji.

Reklamy piw Grupy Żywiec emitowane są na ekranach bankomatów sieci Planet Cash i SKOK. Mają one zasięg ogólnopolski. Skalę kampanii podkreśla fakt, że Planet Cash jest drugim co do liczby posiadanych bankomatów operatorem w Polsce. Wyróżnia się też jakościowymi lokalizacjami, takimi jak Lotnisko Chopina, stacje metra w Warszawie czy centra handlowe.

Grupa Żywiec reklamuje się w głównych miastach Polski również na nośnikach megaformatowych, których głównym dostawcą jest SYNERGIC. Reklamy piw Brackie, Specjal, Leżajsk można zobaczyć m.in. w Lubinie, Wałbrzychu, Świdnicy, Raciborzu, Jeleniej Górze, czy Bielsko Białej.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764