logo
WIADOMOŚCI

Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

SYNERGIC kontynuuje realizację planu rozwoju i dywersyfikację swoich produktów, a poprzez pierwszą, ogólnopolską kampanię dla Grupy Żywiec wchodzi na rynek reklamy bankomatowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-rozszerza-oferte-reklamowa-o-emisje-na-ekranach-bankomatow-,32525,artykul.html

- Naszym celem jest bycie liderem na wzrastających rynkach. Wykorzystujemy miks rozwiązań, które selektywnie docierają do poszczególnych grup. Szukamy obszarów jeszcze mało zagospodarowanych – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC, podkreślając jednocześnie, że rok 2017 to dla OOH dalszy proces specjalizacji oraz większy nacisk na zintegrowane kampanie  wielokanałowe. - Rynek otwiera się na coraz to bardziej jakościowe nośniki. Istotna jest kontekstowość miejsca. Związana z nią konsumpcja treści jest zupełnie inna i bardziej jakościowa – dodaje.

Emisja reklam na ekranach bankomatów zapewnia szeroki zasięg i efektywność, a poprzez wybór lokalizacji urządzeń możliwe jest dotarcie do konkretnej grupy docelowej odbiorców. Nic dziwnego, że Grupa Żywiec korzysta z takiej formy promocji.

Reklamy piw Grupy Żywiec emitowane są na ekranach bankomatów sieci Planet Cash i SKOK. Mają one zasięg ogólnopolski. Skalę kampanii podkreśla fakt, że Planet Cash jest drugim co do liczby posiadanych bankomatów operatorem w Polsce. Wyróżnia się też jakościowymi lokalizacjami, takimi jak Lotnisko Chopina, stacje metra w Warszawie czy centra handlowe.

Grupa Żywiec reklamuje się w głównych miastach Polski również na nośnikach megaformatowych, których głównym dostawcą jest SYNERGIC. Reklamy piw Brackie, Specjal, Leżajsk można zobaczyć m.in. w Lubinie, Wałbrzychu, Świdnicy, Raciborzu, Jeleniej Górze, czy Bielsko Białej.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone