logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic startuje z kampaniami wizerunkowymi na rowerach miejskich

  PR 01.03.2018, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

Już dziś w kilkunastu miastach w Polsce, w tym w Warszawie użytkownicy rowerów miejskich będą mogli wsiąść na miejską flotyllę jednośladów. Dziś również Synergic powraca drugi rok z rzędu z dużą kampanią wizerunkowa dla Citi Handlowy oraz realizuje kampanię dla Mastercard, swojego nowego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-startuje-z-kampaniami-wizerunkowymi-na-rowerach-miejskich,35631,artykul.html

1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy wyjechało ponad 5.200 rowerów wyróżniających się charakterystycznymi skrzydełkami, na których widoczne są trzy kampanie. Pierwsza z nich jest kontynuacją zeszłorocznej współpracy z Citi Handlowy, który w tym sezonie reklamuje karty kredytowe, nowatorską aplikację Citi Handlowy Bikes, jak i samą markę banku. Dla projektu Citi Handlowy wykorzystano 6357 rowerów w całej Polsce, w tym 3205 w samej stolicy. Oprócz tego w stolicy wzorem lat ubiegłych otwarto pięć stacji sponsorskich, wyróżniających się charakterystycznym niebieskim kolorem i strategiczną lokalizacją w punktach o największym natężeniu ruchu w: Al. Jana Pawła II/Al. Solidarności, Metro Świętokrzyska, Al.Jerozolimskie/Emilii Plater Marriott, Rondo ONZ oraz Metro Nowy Świat Uniwersytet. Są to stacje, które stale zajmują miejsce w TOP 20 w rankingach wypożyczeń.

Drugą kampanią jest projekt we współpracy z Mastercard, który doceniając potencjał komunikacji z wykorzystaniem nieinwazyjnych nośników miejskich, promuje program punktowy Priceless Specials na 500 rowerach. Trzecią kampanią jest własna kampania wizerunkowa Synergic, wykorzystująca 1.500 rowerów.

- Nośniki reklamowe na rowerach miejskich są naszą „perłą w koronie”. Eleganckie jednoślady z kolorowymi skrzydełkami od ponad 8 lat stały się wizytówką kluczowych miast w Polsce, a ich liczba ciągle rośnie, docierając do atrakcyjnej i mobilnej grupy docelowej. Nośnik ten ma nie tylko walor wizerunkowo-jakościowy, ale również ilościowy. Według naszych badań z 2017 roku osiągnęliśmy imponującą liczbę ponad 61 milionów odbiorców nośników reklamowych tylko w Warszawie. Jesteśmy dumni, że kluczowe firmy z branży finansowej wierzą w ten kanał komunikacji i do zaszczytnego grona naszych Klientów obok banku Citi Handlowy dołączył globalny gracz Mastercard. Atrakcyjna oferta i zaufanie w moc przekazu i efektywne dotarcie – to dobra podstawa, na której dalej będziemy wspólnie budować współpracę w przyszłości. – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Oprócz tradycyjnego zarejestrowania w systemie Veturilo każdy rower można wypożyczyć korzystając z aplikacji Citi Handlowy Bikes, pierwszej komercyjnej aplikacji mobilnej do wypożyczania rowerów. Jej najnowsza wersja została powiększona o kolejne funkcjonalności i jest już od dziś dostępna w sklepach App Store i Google Play.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764