logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic wprowadził zmiany w zarządzie

  PR 28.08.2020, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Paweł Orłowski i Wijciech Byj

W lipcu nastąpiły istotne zmiany w Synergic Sp. z o.o. – jednej z czołowych spółek rynku reklamy OOH (out of home). Funkcję prezesa objął współzałożyciel i pomysłodawca Synergic – Paweł Orłowski. Członkiem Zarządu odpowiedzianym za finanse (CFO) został Wojciech Byj – doświadczony manager inwestycyjny, a Dyrektorem Sprzedaży jest Piotr Luberadzki, który dołączył do Synergic w październiku 2019 roku, a z rynkiem reklamy zewnętrznej związany jest od blisko 20 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-wprowadzil-zmiany-w-zarzadzie,388236,artykul.html

- Naszym celem jest, umocnienie, dalszy rozwój oraz przeprowadzenie spółki przez trudny czas pandemii. Skutecznie wspieramy Synergic organizowaniem pomocy wynikającej z tarcz antykryzysowych oferowanych przez rząd oraz dodatkowym finansowaniem zewnętrznym uzyskanym od banku i właściciela – powiedział Paweł Orłowski, współzałożyciel i od lipca prezes Synergic Sp. z o.o.

Synergic posiada ugruntowaną pozycję rynkową. Dynamiczny rozwój w minionych latach spółka zawdzięcza współpracy z największymi reklamodawcami w Polsce oraz pozycji lidera w obszarze unikalnych produktów i rozwiązań reklamowych pozwalających na skuteczną oraz niestandardową komunikację reklamodawców z klientami. W skład portfolio produktów Synergic wchodzą między innymi; Digital OOH, Tranzyt, Backlight, Citylight, Megaformat, reklama na rowerach miejskich, lotniskach, dworcach, autostradach oraz ambient i organizacja eventów.

Mamy profesjonalny i skuteczny zespół, atrakcyjną, nowoczesną ofertę. Jestem przekonany, że najbliższe miesiące będą kluczowe dla dalszego funkcjonowania i rozwoju naszej pozycji rynkowej – powiedział Paweł Orłowski.

Źródło: Synergic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764