W lipcu nastąpiły istotne zmiany w Synergic Sp. z o.o. – jednej z czołowych spółek rynku reklamy OOH (out of home). Funkcję prezesa objął współzałożyciel i pomysłodawca Synergic – Paweł Orłowski. Członkiem Zarządu odpowiedzianym za finanse (CFO) został Wojciech Byj – doświadczony manager inwestycyjny, a Dyrektorem Sprzedaży jest Piotr Luberadzki, który dołączył do Synergic w październiku 2019 roku, a z rynkiem reklamy zewnętrznej związany jest od blisko 20 lat.
- Naszym celem jest, umocnienie, dalszy rozwój oraz przeprowadzenie spółki przez trudny czas pandemii. Skutecznie wspieramy Synergic organizowaniem pomocy wynikającej z tarcz antykryzysowych oferowanych przez rząd oraz dodatkowym finansowaniem zewnętrznym uzyskanym od banku i właściciela – powiedział Paweł Orłowski, współzałożyciel i od lipca prezes Synergic Sp. z o.o.
Synergic posiada ugruntowaną pozycję rynkową. Dynamiczny rozwój w minionych latach spółka zawdzięcza współpracy z największymi reklamodawcami w Polsce oraz pozycji lidera w obszarze unikalnych produktów i rozwiązań reklamowych pozwalających na skuteczną oraz niestandardową komunikację reklamodawców z klientami. W skład portfolio produktów Synergic wchodzą między innymi; Digital OOH, Tranzyt, Backlight, Citylight, Megaformat, reklama na rowerach miejskich, lotniskach, dworcach, autostradach oraz ambient i organizacja eventów.
– Mamy profesjonalny i skuteczny zespół, atrakcyjną, nowoczesną ofertę. Jestem przekonany, że najbliższe miesiące będą kluczowe dla dalszego funkcjonowania i rozwoju naszej pozycji rynkowej – powiedział Paweł Orłowski.
Źródło: Synergic