logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie

  PR 23.10.2018, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-z-kampania-promujaca-otwarcie-multikina-w-pruszkowie,379841,artykul.html

Kampania reklamująca powstanie nowego multipleksu w Centrum Handlowym Nowa Stacja realizowana jest z użyciem nośników w postaci autobusów miejskich, kolei SKM oraz paczkomatów. W mieście o powierzchni niespełna 20km kwadratowych użyto łącznie niemalże 80 nośników typu fullback, citilight oraz plakatów reklamowych. Kampania kierowana jest do mieszkańców Pruszkowa i okolicznych miejscowości, którzy dotychczas nie mogli skorzystać z wygodnych multipleksów z najwyższą jakością dźwięku i obrazu regularnie.

Multikino Pruszków jako pierwsze kino sieci zostało wyposażone w technologicznie zaawansowany sprzęt do projekcji 3D - DepthQ 3D oraz projektory laserowe firmy Barco, dzięki którym efekt 3D jest jeszcze bardziej spektakularny.

- Realizacja kampanii marketingowej jest niezwykle wymagającym procesem, poczynając od strategicznej fazy planowania. Liczy się zarówno sprofilowany pod kątem odbiorcy nośnik i forma, ale i atrakcyjna treść. Odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: Synergic

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764