logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic z nową kampanią dla MTV Polska

  PR 21.03.2018, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Synergic realizuje kolejną kampanię dla MTV Polska promującą nowy sezon Warsaw Shore z użyciem nośników LCD w klubach sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-z-nowa-kampania-dla-mtv-polska,35871,artykul.html

W kampanii wykorzystano prawie 300 nośników LCD w kluczowych siłowniach w Polsce. Badania potwierdzają, że jest to bardzo efektywna forma dotarcia, gdyż w ciągu miesiąca wybrane do kampanii 90 klubów sportowych odwiedza ponad 250 tysięcy członków. W projekcie wykorzystano główne sieci klubów: Calypso, Zdrofit i S4. Nośniki LCD w klubach sportowych są efektywne również jakościowo i zgodne z duchem programu Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy. Charakteryzują się wysokim dopasowaniem do kampanii kierowanej do ludzi młodych, aktywnych, dbających o zdrowie, ambitnych i aspirujących.

Z badań Millward Brown z 2015 roku wynika, że średnia długość kontaktu wzrokowego z reklamą podczas standardowego treningu to 21 minut i około 2 milionów kontaktów odbiorców miesięcznie.

- Rozwiązania reklamowe z użyciem ekranów LCD w siłowniach na terenie całej Polski proponowane przez Synergic to ciekawy i nieinwazyjny sposób dotarcia do interesującej grupy docelowej. Kampania jest skierowana do osób młodych, zainteresowanych programem, imprezami, technologią. Właśnie dlatego przy promocji nowej ramówki sezonu telewizyjnego MTV zdecydowaliśmy wspólnie z klientem na zmianę z tradycyjnego outdooru na rzecz skupiających uwagę reklam emitowanych na ekranach LCD. – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Nowy sezon Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy emitowany jest na antenie MTV Polska od 18 marca w każdą niedzielę o godz. 23:00.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764