logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic z nową kampanią dla MTV Polska

  PR 21.03.2018, przeczytano 671 razy
ilustracjastrzałka

Synergic realizuje kolejną kampanię dla MTV Polska promującą nowy sezon Warsaw Shore z użyciem nośników LCD w klubach sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-z-nowa-kampania-dla-mtv-polska,35871,artykul.html

W kampanii wykorzystano prawie 300 nośników LCD w kluczowych siłowniach w Polsce. Badania potwierdzają, że jest to bardzo efektywna forma dotarcia, gdyż w ciągu miesiąca wybrane do kampanii 90 klubów sportowych odwiedza ponad 250 tysięcy członków. W projekcie wykorzystano główne sieci klubów: Calypso, Zdrofit i S4. Nośniki LCD w klubach sportowych są efektywne również jakościowo i zgodne z duchem programu Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy. Charakteryzują się wysokim dopasowaniem do kampanii kierowanej do ludzi młodych, aktywnych, dbających o zdrowie, ambitnych i aspirujących.

Z badań Millward Brown z 2015 roku wynika, że średnia długość kontaktu wzrokowego z reklamą podczas standardowego treningu to 21 minut i około 2 milionów kontaktów odbiorców miesięcznie.

- Rozwiązania reklamowe z użyciem ekranów LCD w siłowniach na terenie całej Polski proponowane przez Synergic to ciekawy i nieinwazyjny sposób dotarcia do interesującej grupy docelowej. Kampania jest skierowana do osób młodych, zainteresowanych programem, imprezami, technologią. Właśnie dlatego przy promocji nowej ramówki sezonu telewizyjnego MTV zdecydowaliśmy wspólnie z klientem na zmianę z tradycyjnego outdooru na rzecz skupiających uwagę reklam emitowanych na ekranach LCD. – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Nowy sezon Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy emitowany jest na antenie MTV Polska od 18 marca w każdą niedzielę o godz. 23:00.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764