logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic: kampania „Roam like Home” dla norweskiego operatora Mycall

  PR 23.03.2018, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Już od kilku dni pasażerowie regionalnych portów lotniczych są świadkami zaskakującej kampanii reklamowej „Roam like Home” operatora MyCall, lidera rynku telekomunikacyjnego w Norwegii, którą w Polsce realizuje Synergic. W celnym, odwróconym emocjonalnie i znaczeniowo haśle wykorzystano Wielkanoc jako czas powrotów Polaków do domu na święta, promując korzystanie z usług norweskiego operatora również na terenie Polski. W kampanii wykorzystane zostały liczne nośniki: klasyczny branding ścian, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach, w których znajdują się najczęściej wracający pasażerowie. Kampania kontynuowana będzie również w kwietniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic%3A-kampania-_roam-like-home_-dla-norweskiego-operatora-mycall,35921,artykul.html

Na lotniskach w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie do ekspozycji wykorzystano hale przylotów, korzystając z backlightów przy pasach odbioru bagażu. W Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie użyto w sumie kilkadziesiąt ekranów i ścianek reklamowych, głównie w przestrzeniach przylotów podróżnych. To nie pierwsza realizacja Synergic dla MyCall. Klient, z którego usług w Norwegii korzysta wielu Polaków, już po raz kolejny reklamuje konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne i korzystny roaming z uwagi na święta i rosnącą liczbę pasażerów przylatujących z tej okazji do rodzin w Polsce.

- W czasie Świąt Wielkanocnych i ferii wiosennych wzrasta liczba połączeń lotniczych i podróżnych wracających do Polski. Lotniska są jakościową i kontekstową przestrzenią do promowania przekazu reklamowego dla takich usług, jak MyCall i idealnie dopasowanym kanałem komunikacji. Skuteczność naszych nośników, parafrazując slogan MyCall, potwierdza fakt, że Klient po raz kolejny wraca do nas „jak do domu” i wspólnie realizuje działania właśnie z Synergic. – podkreśliła Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764