logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic: Rowery miejskie w kampanii Itaka

  PR 23.04.2018, przeczytano 1954 razy

Od kwietnia w głównych miastach w Polsce trwa pierwsza w historii biura podróży ITAKA kampania reklamowa, w której jako nośnika użyto skrzydełka rowerów miejskich. Promująca wyjazdy do Turcji akcja reklamowa realizowana przez Synergic potrwa do końca maja br. Kampania koncentruje się na pokazaniu bogatej oferty all inclusive, pięknych plaż i doskonałego klimatu Turcji i jest realizowana łącznie na 1.300 rowerach w 11 miastach w Polsce. Największą liczbę 350 rowerów wykorzystano w Warszawie. Ponadto świadkami kampanii są również m. in. mieszkańcy Wrocławia, Łodzi, Poznania, Lublina, Szczecina czy Katowic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic%3A-rowery-miejskie-w-kampanii-itaka,36254,artykul.html

Dzięki swojej unikalności rower miejski stwarza doskonałą przestrzeń do ekspozycji reklamowej i dociera do szerokich rzesz mieszkańców, w tym oczywiście idealnie do aktywnej i wielkomiejskiej grupy docelowej. Atutem ekspozycji reklamowej na rowerach miejskich jest fakt, że rowery w unikalny i nieinwazyjny sposób pozwalają dotrzeć w te miejsca, gdzie inne formy promocji marek są limitowane. Ze względu na niewielkie tempo przemieszczania się jednośladu reklama na skrzydełkach rowerów jest niezwykle czytelna, a przy tym gwarantuje również duży zasięg. Rower miejski stał się stałym elementem codziennego transportu publicznego i nie jest już tylko sprzętem sportowo-wypoczynkowym. Zgodnie z Warszawskim Pomiarem Ruchu Drogowego 2017 w samej Warszawie w dni robocze z rowerów miejskich korzysta prawie 76 tysięcy osób (czyli średnio 15 tysięcy dziennie), a w soboty i niedziele liczby te rosną i sięgają ponad 18-20 tysięcy. Rosnąca z roku na rok liczba wypożyczeń i liczba nowych rowerów miejskich w Polsce oraz wzrost pozytywnej percepcji jednośladów sprawia, że są one jedną z najbardziej docenianych form powierzchni reklamowych OOH.

- Firmy wykorzystujące w kampaniach rowery miejskie postrzegane są jako nowoczesne, mobilne i społecznie zaangażowane, idealnie wpasowują się w grupę docelową ludzi aktywnych. ITAKA tak właśnie chce być postrzegana! Dlatego cieszy nas fakt, że Synergic zaoferował i przekonał nas do użycia nowatorskiego sposobu komunikacji z naszymi Klientami. Dzięki temu rozwiązaniu nasz sposób dialogu z Klientami zyskał nowy, „uskrzydlony” wymiar w przestrzeni miejskiej – przekonuje Adam Banczerowski, Menadżer ds. Rozwoju ITAKA.

- Przez najbliższe dwa miesiące co dziesiąty rower miejski w Polsce będzie przypominał o tym, że „I...TAKI świat jest piękny”. Bardzo się cieszę, że do galerii działań OOH dla ITAKA, z którą mamy przyjemność pracować od wielu lat dołączył „wehikuł” reklamowy idealnie pasujący do wartości tej marki – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764