logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime dla kosmetyków Biologique Recherche

  PR 01.10.2018, przeczytano 432 razy

Od października Agencja PR Synertime zajmie się całościową obsługą komunikacji offline i online dla marki Biologique Recherche – luksusowych francuskich kosmetyków. To kolejna firma, która dołącza do portfolio marek agencji z obszaru beauty. Klient został pozyskany w efekcie polecenia agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-dla-kosmetykow-biologique-recherche,379555,artykul.html

Agencja PR Synertime realizowała już dla Biologique Recherche wybrane działania z zakresu brand PR (m.in. warsztaty prasowe w Paryżu, pozycjonowanie ekspertów w mediach), jednak od października obsługa komunikacyjna marki będzie miała charakter całościowy i obejmie zarówno stałe, regularne media relations w zakresie Brand PR jak też komunikację na Facebooku oraz Instagramie.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Obszarem media relations zajmie się wyspecjalizowany Dział Brand PR. Do jego zadań będzie należeć m.in. organizacja sesji zdjęciowych, wyjazdów studyjnych dla dziennikarzy, pozycjonowanie ekspertów, promocja współpracy z profesjonalnymi salonami kosmetycznymi, przygotowanie wysyłek kreatywnych oraz doradztwo strategiczne.

Oddzielny Dział Digital PR zajmie się komunikacją na Facebooku i Instagramie marki skupiając się na dostarczaniu profesjonalnego contentu, organizacji konkursów a także realizacji profesjonalnych kampanii reklamowych.

Wszystkie działania mają być skoncentrowane na ugruntowaniu pozycji marki Biologique Recherche na polskim rynku i podkreśleniu jej luksusowego charakteru. ­­– Ogromnie jest nam miło, że tak prestiżowa marka jak Biologique Recherche powierzyła opiekę nad działaniami PR i e-PR naszej firmie – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – Praca dla tak efektywnych oraz efektownych kosmetyków jest czystą przyjemnością i jesteśmy przekonani, że przełoży się na wymierne rezultaty dla naszego Klienta  – podsumowuje Kaczmarek.

­– Współpraca z agencją PR Synertime przebiegała nam jak dotąd na najwyższym poziomie – mówi Anna Lohmann, Biologique Recherche Poland. – Dlatego właśnie chcemy ją wzmocnić, poszerzyć i ugruntować. Dzięki temu, że wcześniej zdążyliśmy się już trochę poznać, teraz wiemy na pewno, że pozyskaliśmy do naszej całościowej obsługi w Polsce prawdziwego partnera, który może nas wesprzeć w każdym temacie. Cieszymy się, że mamy doradców, którym możemy zaufać ­– podsumowuje.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764