logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime dla Runmageddonu

  PR 15.09.2017, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Synertime rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Runmageddonu –największego w Polsce cyklicznego, ekstremalnego biegu przez przeszkody, który z roku na rok zyskuje coraz większą rzeszę fanów. Rynek sportów ekstremalnych stale rośnie, a działające na nim firmy coraz częściej się profesjonalizują i stawiają na skuteczną komunikację. To pozwala im budować przewagę względem konkurencji. – mówi Ewa Kaczmarek z Zarządu Synertime.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-dla-runmageddonu,33730,artykul.html

Synertime zrealizuje działania z zakresu media relations dla kluczowych wydarzeń Runmageddonu oraz będzie wspierać wizerunkowo firmę w zakresie doradztwa strategicznego i pozycjonowania jej ekspertów. Za koordynację prac zespołu pracującego na rzecz Runmageddonu odpowiada Ewa Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Synertime.

Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764