logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synertime jedyną agencją public relations ujętą przez Sotrender w rankingu Fanpage Trends

  PR 08.08.2014, przeczytano 1614 razy

Warszawska agencja PR Synertime zadebiutowała właśnie w lipcowym raporcie Sotrendera, w kategorii „Agencje Interaktywne i e-PR”. Firma została doceniona w zakresie angażowania fanów w interakcje na Facebooku. To już drugie wyróżnienie dla fanpage’a agencji w tym roku. Wcześniej magazyn Press przyznał Synertime pierwsze miejsce w swoim rankingu w kategorii „Agencje PR na Facebooku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synertime-jedyna-agencja-public-relations-ujeta-przez-sotrender-w-rankingu-fanpage-trends,22355,artykul.html


Najnowszy, lipcowy raport trendów i aktywności na Facebooku zawiera 47 kategorii, w tym „Agencje Interaktywne i e-PR”, w której ponownie dominują grupy marketingowe oraz agencje reklamowe i digitalowe. Jedyną firmą stricte PRową, która została ujęta w tym prestiżowym zestawieniu najlepszych – jest warszawska agencja PR Synertime. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje, wypracowując Relative Interactivity o wartości 380 (średnia w zestawieniu – 111), zaś Interactivity Index na poziomie 843 (średnia w zestawieniu – 1503), co przyniosło Synertime 15 miejsce. Liderem kategorii jest agencja interaktywna Get More Social. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

„W zestawieniu nie ma niestety kategorii dla agencji czysto PR-owych. Pewnie dlatego tak trudno się do niego dostać – jedyne miejsce, gdzie nasza branża może się pojawić, to stanąć w rzędzie z gigantami social mediów. Bariera wyników, które przedstawiają te firmy jest spora. Jednak warto walczyć! I jak widać – ciężka praca, popłaca. Lipcowe wyniki uważam za naprawdę wartościowe docenienie pracy naszej firmy, szczególnie zaś teamu socialmediowego” – komentuje Barbara Labudda, Prezes Zarządu Synertime.

W Synertime działaniami w mediach społecznościowych zajmuje się kilkuosobowy, wyspecjalizowany zespół. Ich praca została już doceniona w tym roku przez magazyn Press, który przyznał agencji Synertime pierwsze miejsce w kategorii „Agencje PR na Facebooku” oceniając prowadzony przez nią fanpage własny jako najlepszy tego typu profil w Polsce. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Dział Social Mediów agencji Synertime prowadzi obecnie, m.in. profile fanpage na rzecz Poznaj Turcję, teatru Studio Buffo, czy programu „Żyj smacznie i zdrowo” (dla marki WINIARY). Realizuje też działania z zakresu blogger relations (m.in. dla marek Lubella, Malma, Almette) oraz inne aktywności online na forach, Twitterze, Instagramie i Pintereście, oraz kanale YouTube.

Źródło: Synertime

www.synertime.pl

Dodatkowe informacje:

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764